Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Naposledy se setkáme s nestárnoucím vyznavačem ženských půvabů, který neztratil ani po letech ze svého šarmu ani špetku... Miloš Kopecký v roli věčného záletníka v závěrečném příběhu volného cyklu oblíbených hudebních komedií. Mnozí z vás si jistě vzpomínají na příběhy Alfonse Karáska. Příběhy věčného svůdce žen plné veselých historek, písniček i láskyplných vztahů a zdravého mužného úsilí okouzlit ženu patří již řadu let k televizní klasice a při každém uvedení se vždy setkávají s velkým diváckým ohlasem. Pro hlavní roli si zvolil režisér Zdeněk Podskalský jako vždy aktéra nejpovolanějšího, vynikajícího herce Miloše Kopeckého. Tentokrát čeká na Alfonse Karáska důležitý úkol – zasvětit do umění svádět dívky svého mladého chráněnce, který je v tomto oboru ještě velmi nezkušený. Příležitost se naskytne na mysliveckém honu... (Česká televize)

(více)

Recenze (79)

Parlay 

všechny recenze uživatele

Miloš Kopecký je pro mne naším největším hercem a první role, která se mi při zmínce o něm vybaví, je právě nádherná lidská postavička Alfonse Karáska. Tento díl je můj vůbec nejoblíbenější a je velká škoda, že už se takovéto pohodové písničkové komedie vůbec netočí... Alfons Karásek pro mě nikdy nebyl žádnou tuctovou, ale naopak velmi kvalitní a milou zábavou. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Tento megamix rozjuchaného socialistické popíku a řízné dechovky, zvýrazněný příšerným hereckým zpěvem (s výjimkou Jiráskové a Nekudy) je natolik trapný, až je skoro geniální. Bylo mi velkým potěšením sledovat, kterak si herci užívají své šílené výstupy a kterak neustále sypou hlášky z rukávu: „Snad byste, doktore, nechtěl schválně střílet po lidech. To vám nestačí ty, co trefíme omylem?“ ()

Reklama

sud 

všechny recenze uživatele

Poslední eskapády Alfonse Karáska sice už nepůsobí tak svěže, jako v prvních dvou filmech, ale oproti To byla svatba, strýčku! je to určitě zlepšení. Sice mi tu moc nesedí Jiřina Jirásková a gagy se několikrát opakují (seník), Petr Nárožný coby vousatý hajný nemá chybu, Jana Paulová byla opravdu pěkná a Miloš Kopecký svůj šarm neztratil. 60%. ()

otík 

všechny recenze uživatele

Poslední čtvrtý díl volné série o Alfonsi Karáskovi. Tradiční Podskalského hudební komedie s výstavním hereckým obsazením, ve které během hodiny zazní spousta tehdejších hitů či písní z operet. Příběh vypráví o zestárlém milovníkovi žen Alfonsi Karáskovi, který se snaží svého synovce Lojzíka uvést do tajemství milování. Mezitím mu neustále hrozí, že jej chtěně trefí některý z myslivců cítících se ohroženi jeho pověstí. Musí se nechat, že veškerá hudebně-taneční vystoupení jsou spíše trapná než úsměvná. Celkově poklidná, avšak hodně zkostnatělá zábava. Jedinám zpestřením je snad jen hodně odvážně polonahá Jana Paulová. Hudební úprava: Karel Sodomka ()

Markussis 

všechny recenze uživatele

Dosti hrozná věc i leč. Opominuli světácký šarm stárnoucího Miloše Kopeckého a jalové mládí Jiřího Langmajera, tak hodnotím tento počin jako naprostou zbytečnost. Nejlepším okamžikem se pro mne stal úplný černobílý začátek s Milošem Kopeckým navrcholu slávy. Ovšem hned poté, co on sám bere do ruky ovladač a vypíná tento černobílý autobiografický záznam o sobě a začíná vše jako starý znovu zkoušet již v barevném světě filmu, navíc s příšerně kombinovanými a bohužel i špatně provedenými popěvky, mi bylo jasné, že to průšvih bude. Je pravdou, že po celou dobu si film na nic více nehraje. Však v takovémto případě to asi ani moc nejde. ()

Galerie (4)

Zajímavosti (2)

  • Ve scéně u rybníka v čase 45:25, kdy se Alfons (Miloš Kopecký) se Zuzanou (Jana Paulová) odrazí s loďkou, mihne se v levé části záběru hlava člena štábu. (Ganglion)
  • Jana Paulová prý přistoupila na natočení odhalené scény jen díky tomu, že jí Podskalský slíbil, že z dálky nebude nic vidět. Komentovala to, že nemá nic proti nahotě, ale že už se jí to v tomto věku nezdálo po estestické stránce. A později litovala. (hippyman)

Reklama

Reklama