Reklama

Reklama

Zeroka no onna: Akai wappa

  • Japonsko 0課の女 赤い手錠 (více)

Obsahy(1)

Policistka Rei (Miki Sugimoto) se dostane do vězení poté, co při poslední akci zabije diplomata obviněného ze znásilnění a vraždy. Nedlouho poté ji ale její bývalý šéf nabídne, že obvinění proti ní budou stažena, pokud se jí podaří osvobodit unesenou dceru významného politika. O celé události se ale nesmí dozvědět veřejnost, což znamená: dcera politika musí přežít, všichni únosci musí zemřít… (p6qwre)

(více)

Recenze (20)

ancientone 

všechny recenze uživatele

Yuko Noda rozohráva alegóriu na morálnu zvetranosť (pocit prítomnosti myšlienky, čo sa krčí v ústraní, za hlavným, morbídnym vizuálnym chodom) politického sveta vo veľkom exploitation štýle, prehybujúcom sa od explicitnosti a priamočiarosti pretekajúcej hrubosťou viac než (hlavne) americkí subžánroví zástupcovia, obzvlásť vzhľadom na dobu vzniku. Rozprávanie pre tento druh filmu typické, unesenie dcéry politika sprevádzané množstvom impulzívnych krvavých scén a scénok, tmavá atmosféra, nádych lacnej "rape and revenge" kinematografie. Prehnaná, až absurdná krvavosť je samozrejmým, intenzívnym plusom zábavnej násilnosti, ktorou ZERO WOMAN je. Nože, guľky, facky a iné prostriedky vedúce k finálnemu, nekompromisnému riešeniu (eliminovať akýmkoľvek spôsobom) sa hemžia vzduchom s kvantitou typickou pre hmyz, film si udržiava celú dobu svižné tempo a obsahuje dostatok výrazných scén, aby sa dal nazvať obsahovo bohatou subžánrovou chuťovkou pre nepočetnú skupinu divákov. Šokujúce, výbušné a cynické. ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Tak z tohohle se budu ještě dlouho vzpamatovávat!!!! Šíííílenej japonskej "sleazy-brutal-over the top" exploitaition thriller!!! Ten film si ve své intenzitě najde obtížně konkurenci jak v zemi původu, tak třeba v zemích točící ve své době podobně intenzivně násilné filmy jako je Itálie nebo Hong Kong ... Tohle jsem fakt nečekal a opět žasnu s otevřenou hubou, jak mne mohl takový majstrštyk, a tak neuvěřitelně brutální nálož, tak dlouho míjet!!!!! Nejdřív jsem si myslel, že půjde o klasický "revenge exploiter", styl kdy holce něco udělá banda mafošů nebo zkorumpovaných poldů, tak se pak zbráborá a všem se krutě pomstí. Jenže tohle tak sice začíná, ale pokračuje to na úplně jiné vlně a to taky ještě u mne oblíbeným stylem "parta vymaštěných hnusáckých psycho kriminálníků" unese dívku za kterou chce výkupné. Pak ale zjistí, že to je dcera vysoce postaveného politika. Prvotní radost se vytrácí, protože zjišťují, že politik a jeho banda "uhlazených goril" jsou stejně sadističtí hajzlové, jako oni sami. A do toho zde máme tajnou policistku, kterou hraje překrásná MIKI SUGIMOTO, která se infiltruje mezi kriminálníky a snaží se v pravou chvíli vždy některého z nich odrovnat a hlavně jejich psychiku úplně rozložit na atomy ... Nebojí se ničeho a snese snad úplně všechno ... i neskutečný nářez a následné hromadné znásilnění zezadu ... je to silná holka, zatne zuby a nehne ani brvou ... Musím říct, že její role jako postavy asi v půli filmu víceméně ztrácí na důležitosti a z filmu se stává naprosto frenetická, superbrutální-superakční šílenost, se scénami, které berou dech a to zvlášť, bereme-li v potaz stáří filmu. Celé se to změní ve zběsilý útěk bandy táhnoucí sebou dívky a neustálé potyčky s "vládními gorilami"... Viděl jsem opravdu hodně exploiterů a hodně, hodně japonských exploitaition filmů různých odnoží, ale musím říct, že tohle je jeden z nejlepších, co jsem zatím viděl!!! Než abych zde vyjmenovával všechny možné scény a praktiky, které film obsahuje, napíšu asi tohle ... skutečně jsem si toho začal brzy všímat a je tomu tak až na jednu scénu u konce. Není 1 minuty ve filmu, aby někdo někoho nemlátil, neponižoval, neznásilňoval, nestřílel, netrhal na kusy, neprobodával, nerozsekával, nemučil, nekopal, nemlátil do obličeje, nezneužíval atd. Tak napěchovaný film brutalitou a neuvěřitelnou krutostí jsem fakt strašně dlouho neviděl!!!! A přitom to vůbec nepůsobí samoúčelně a děj a napětí filmu špičkově funguje, i když 80% stopáže je věnováno násilí a akci... V polovině filmu jsem "měl už dost" a kouknul jsem se na číselník a nechápal sem, co tam ještě asi všechno bude ... Navíc film je špičkově natočen ve všech ohledech, má úžasnou vizuální barevnou stránku, prostředí, šílené postavy, je napínavý, spousta nahoty, hlavní hrdinka se opravdu nestydí a uvidíte ji nahou hned několikrát, gore-efekty jsou na té nejvyžší možné špici kvality, gejzíry krve přímo stříkají z obrazovky, všichni na sebe řvou, mlátěj se, šílej, jsou braní z detailů, potěj se, vyjebávaj spolu, řežou se hlava nehlava ... prostě BOMBA!!!!!! Film bych přirovnal k HODNĚ podobnému filmu (dějově), který vznikl v Itálii ve stejném roce, tedy Almost Human / Death Dealer, The, je až s podivem, jak vznikly dva podobné filmy v různých dvou státech ve stejném roce, ale tento je asi tak 100 x násilnější, krutější a je toho zde mnohem víc vidět... Uuuffff ... Okrajovému publiku vyžívajícímu se v násilných exploiterech vřele doporučuji, tohle je prostě MUST SEE!!!!!!! () (méně) (více)

Reklama

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Pokud mne nějaká sličná asiatka požádá, abych ji zbil, spoutal, škrtil a znásilnil, tak jí samozřejmě vyhovím, protože jsem gentleman, ale nesmí mne potom zatknout nebo zabít, protože to by mne nebavilo. Stejně tak tohle nebyl snímek zcela dle mých představ, ale již alespoň tuším, co si mám představit pod termínem žlutý blaxploitation. Pro vyznavače násilí, střelby do penisu, vykulených šikmých očí, zvířecích skřeků či červených donucovacích prostředků, však musí být tato uječená šílenost splněným snem. Zvláště, když pár rán pažbou do hlavy, nějaké to bodnutí nožem, ztráta několik desítek litrů krve a nemalé množství průstřelů nemá příliš velký vliv na zdraví většiny postav. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Snímek "Žena ze Sekce Nula: Rudá želízka" představuje vyvrcholení několika proudů v japonském exploatačním filmu sedmdesátých let. Příběhová kostra odpovídá kriminálním filmům o nekonformních policistech pronásledujících brutální delikventy, důraz na nahotu a sex vychází z vlny filmů s ženskými hrdinkami mstícími se svým dřívějším trýznitelům a morální podoba světa představuje východisko demytizujících kriminálních filmů Kindžiho Fukasaky (pentalogie "Boje bez cti" (Džingi naki tatakai, 1973 - 1974)). Film diváka zahlcuje drastickými obrazy zabíjení, znásilňování a mučení, ale zároveň nad tímto obrazem světa jako nihilistického místa bez pozitivních hodnot vyjadřuje zhnusení a únavu. Výsledkem je vrcholné dílo využívající exploatační půdorys s přemírou explicitního násilí k vyjádření dobové deziluze z nenaplnění mládežnických reakčních ideálů předchozího desetiletí a doklad, že japonské exploatační filmy ve své kritičnosti i formální vytříbenosti představovaly komerční ekvivalent dobové nestudiové produkce. ()

Slasher 

všechny recenze uživatele

Nenásilná krimi násilnost - nuda. Je to o drsný holce, co má za úkol dostat všechny únosce (kretén na kreténa) dcery vlivného politika, a je tu i nějaký to znásilňování a mučení, ale nic co by se dalo podtrhnout. Co má být působivé, tak ale vůbec není. Krev vypadá a stříká fakt hrozně, většinu stopáže jsem neměl co dělat, nakonec se to místo nějakého pořádného závěru zvrtlo ve stupidní akční honičku. A hlavní hrdinka nebyla ani hezká, ani charismatická, ani nějak adekvátně přiblížená divákovi. Akorát občas hodila červenými želízky a jinak jen blbě čuměla. Tady si myslím, že to ani nebylo mým 'problémem' s Asií... Prostě né. ()

Galerie (15)

Reklama

Reklama