Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Steffen, německý student archeologie, najde při jednom archeologickém výzkumu v Jeruzalémě kostru člověka, starou více než dvatisíce roků. Obsah pytlíčku, který se našel hned vedle kostry, však zmátl nejen Steffena, ale i celý tým zkušených archeologů. Našel se v něm list se záhadným písmem a návod na obsluhu videokamery, která se však začne vyrábět až za tři roky. Na základě těchto zjištění se Steffen domnívá, že našel kostru člověka, který cestoval v čase. Myslí si, že tato osoba nasnímala videokamerou Ježíše. O pravdivosti Steffenovy hypotézy svědčí i několik dalších důkazů. Ale je skoro nemožné, aby mladý student přesvědčil zkušené archeology, a proto hledá důkaz v dopise, který se našel spolu s kostrou... (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (58)

Morholt 

všechny recenze uživatele

Ta zápletka by se mi i líbila. Při vykopávkách se najde návod na kameru, která ještě nebyla vyrobená a k tomu je na něm připsán rukou text, který zmiňuje Ježíše. Vatikán a jemu podřízené organizace pochopitelně začnou šílet a snaží se najít kameru. Stejně jako jeden z archeologů. No a pak začne dvě a půl hodiny dlouhé a neskutečně nudné nahánění, ve kterém se pohybují tři germánští dědci, kteří se mi neustále pletli a hromada ošklivých německých ksichtů. Jestli se skutečně natáčelo v Izraeli, muselo pamětníky holocaustu trefit. Na všech Němčourech jsem si živě dokázala představit uniformu SS. Neúměrně dlouhé čekání na objevení kamery a na to, co je na ní natočeno v člověku v podvědomí vyvolává velká očekávání a abych pravdu řekl, zklamán jsem zase tak nebyl. Ale moc nechápu, proč se tohle nedalo smrsknout na dvě hodiny. Stravitelnosti by to rozhodně prospělo. 35% a doufám, že se za Ježíšem v čase ještě někdo vydá a bude mnohem drzejší. ()

kacer4 

všechny recenze uživatele

Na dobrej kostre príbehu je nacápaná chabá hmota. Začiatok veľmi sľubný s veľkou dávkou zvedavosti a menšou dávkou napätia. Čím ďalej tým viac sa postupne začalo odbáčať od hlavnej pointy a film sa zmenil na nekonečnú a nudnú nahánačku. K záverečnému rozuzleniu to opäť trošku chytilo dych. Film mohol mať kľudne len nejakých 90 minút. ()

Reklama

PROCESOR 

všechny recenze uživatele

Tak začátek je příjemnej, má to dobrej námět. A tím to také končí. Hudba mi leze na nervy. Akční sekvence jsou příšerný, jako bych koukal na B-čko z 80-sátek. Kdyby se snímek soustředil ,pouze na pátrání po objevu a vysvětlení záhady, udělal by lépe. S! záhada vyvoleného se stejně nevyřeší, můžete si tak ušetřit 3. hodinky svého času S! ()

heyda 

všechny recenze uživatele

Tenhle německý film mi sedl jako málokterý. Z Německe produkce toho tolik nemusím, ale toto se povedlo. Charismatický Matthias Koeberlin hraje perfektně, film má napětí, má spád. Výborný náboženský námět, z tohodle dvojdílu jsem cítil tak silné emoce především v bezmocnosti Matthiase, jako u málokterého dramatu. Opravdu klobouk dolů, ačkoli se to z hodnocení nemusí jevit zrovna výborně, já jsem spokojený a prostě tomu těch 5 hvězdiček vystřihnu a hotovo! :-) ()

Ynés 

všechny recenze uživatele

Pokud máte rádi historii, jste křesťané, fanoušci cestování v čase, rádi se díváte tři hodiny na akční honičky a bitky a také na mladého namakaného árijce v těsných černých boxwrkách (teď mě napadá že to musí být film pro všechny), je tento film pro vás. Na německou tv produkci nijak špatné, chtělo by to o půlku zkrátit, vyměnit vysvalené archeology a vědce za reálně vypadající postavy a celovečerní trhák je na světě. Pointa je předem jasná snad každému, ale je to příjemný napínavý film pro chladné odpoledne. ()

Galerie (3)

Zajímavosti (6)

  • Naike Rivelli (Sharon) a Manou Lubowski (Joshua) zde hrají mladý snoubenecký pár. Zajímavé je, že tito dva herci se díky filmu vzájemně poznali a později se skutečně vzali. Společně mají syna Akashe (*1996). (Nick321)
  • Během mučení Christopher (Pierre Semmler) řekne svlečenému Steffenovi (Matthias Koeberlin), připoutanému k židli, že si přeje slyšet, jak Steffen křičí, a poté mu do těla zatluče hřeb. Tím je přímo odkazováno na americký horor Had a duha: Smrtící voodoo (1988), kde se odehraje naprosto stejná mučící scéna a je použita stejná formulace vět. (Nick321)
  • Tvůrce kostýmů Janne Birck a designér Matthew H. Musse převzali v roce 2003 cenu německé TV v kategorii nejlepší umělecký směr. (Terva)

Reklama

Reklama