Reklama

Reklama

VOD (1)

Splašený vlak se řítí rychlostí 100 mil za hodinu a vám budou vstávat vlasy hrůzou! Uvidíte jedinečné, na Oscara nominované výkony Jona Voighta a Erica Robertse. Akce, napětí a nečekané vyvrcholení na vás čeká v thrilleru Splašený vlak. Manny (Jon Voight) - drsný trestanec v odlehlé věznici na Aljašce - podnikne se svým spoluvězněm Buckem (Eric Roberts) odvážný útěk. Dostanou se do nákladního vlaku a plnou parou míří za svobodou. Jenže strojvůdce uprostřed jízdy zemře na srdeční příhodu a muži zůstanou sami ve vlaku blížícím se šílenou rychlostí k jisté katastrofě. Pak ale objeví třetího pasažéra, krásnou železničářku (Rebecca De Mornay), která je stejně tak zoufalá - jako rozhodnutá přežít - jako oni! (MGM)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (214)

sochoking 

všechny recenze uživatele

Jon Voight je frajer najhrubšieho zrna! Výraz jeho ksichtu a to odhodlanie, ako tam skočil, všetko som mu to veril a žral. Brutálne napínavý film od samotného začiatku až do úplného konca filmu! Obe polovičky prdele som mal celý čas pevne stiahnuté u seba! Lepšiu zdrhačku z basy od čias Alcatrazu som nevidel! ()

Shit 

všechny recenze uživatele

Krutá jízda v čele s nehorázně drsným Jonem Voightem a zřejmě v životní formě hrajícím Ericem Robertsem. Když sem tak tady na něj koukal, tak se člověk jenom diví, jak moh pak točit takový sračky. Samotnej příběh je dost jednoduchej, ale za to dokonale napínavej a strhující a hudba naprosto skvělá a všechno to ještě podporujou výborný zvukový efekty. Tuhle adrenalinem nabitou spanílou jízdu sem si fakt užil, nicméně až úplnej konec, kdy příběh nabere neskutečný obrátky, mě dokázal přesvědčit, že si to 5* zaslouží. ()

Reklama

HateBreeder 

všechny recenze uživatele

Temny a mrazivy trhriller o dvou uprchlych trestancich - zkuseny Manny - ktery ma ve vezeni zaslouzeny Respekt a mlady Buck, jehoz pocatecni respekt a uznani k Mannymu se postupne meni na nenavist. Celou dobu sledujeme psychologicky vyvoj obou hrdinu, a nutno rici, ze se jejich povahy opravdu zmeni a nebude to jedine zmena ve filmu. Jon Voight tady podal rekl bych svuj nejlepsi vykon - se svym padouskych xichtem do role zapadl a doslova vdechl Mannymu zivot. Eric Roberts taky zvladal svoji roli "bazanta" a i kdyz hraje zprvu druhe housle a vsechno nechava na svem zkusenejsim "kolegovi" tak si zacina uvedomovat ze vzdy neni dobre byt tou tichou vodou. Atmosfera filmu je patricne husta a zvlaste sceny na vlaku sou zvladnute na jednicku. Myslim, ze film si hodnoceni 75% zaslouzi a i kdyz rozpocet urcite nebyl velky to co film splnit mel to taky splnil. A taky se v nem jako ve svem vubec prvnim filmu mihnul Danny Trejo ;) ()

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Jsem milovník vláčků. O to víc je z podivem jak dlouho mi unikal tenhle film. Koukám, že tu furt všichni píšou cosi o nějakým béčku, ale to bude tím, že producentem je Cannon což je tu pro některé lidi skoro synonymum prašiviny, ale mě nezaskočilo precizní technický zpracování ani skvěle vygradovanej děj, protože už dávno vím, že tihle údajní béčkaři uměli a hle dokonce i film ve kterým mladej a neskaženej Eric Roberts není otravnej a dokazuje, že měl kdysi potenciál na víc než na 50 trapných zetkových filmů ročně.85% ()

Galerie (42)

Zajímavosti (29)

  • První lokomotiva nebyla nikdy poškozena – srážka byla pro film kašírovaná a stroj dostal přesvědčivé „maskování“. Tento typ lokomotiv byl původně navržen pro potřeby armády USA a měly mít možnost se přizpůsobit různým rozchodům kolejnic v Evropě pro případ válečného konfliktu. Dvacet let byly zavřeny ve skladu, pak jich třináct odkoupila Alaska Railways. Protože jejich údržba byla značně náročná, byly vyřazeny z provozu v roce 1984. Stroj s identifikačním číslem #1605 „hrající“ ve filmu byl bezprostředně po jeho dokončení sešrotován. (Robbi)
  • Během přípravy na roli Mannyho strávil John Voight nějaký čas s vězni ve vězení San Quentin. S některými pak udržoval léta kontakty. (džanik)
  • Vlak se skládá ze 4 čtyřnápravových diesel-elektrických lokomotiv výrobce Electro-Motive Division (EMD), patřícímu pod koncern General Motors. Lokomotivy EMD mají přeplňované dvoutaktní dieslové šestnáctiválcové motory. Starší GP7 a F7 mají motory přeplňované zastaralým Rootsovým dmychadlem, tyto lokomotivy disponují nejvyšším výkonem 1 500 koňských sil, novější GP40 má 3 000 koní a motor přeplňovaný turbodmychadlem. (tulakfelix)

Reklama

Reklama