Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Moderní společnost s sebou přináší emancipaci a nezávislost, ale také deziluzi a depresi. Extrémní společenský nápor a prázdnota konzumního způsobu života vychovaly generaci emocionálně frustrovaných lidí uvězněných mezi mlýnskými koly seberealizace, kariéry a společenských nároků. Přesně taková je i hlavní hrdinka, která se při nakupování várky alkoholu v koloniálu setká s mladým řidičem náklaďáku a spontánně se s ním vydá na cestu napříč Japonskem za jeho další destinací. Nezávislé komorní road movie pro dva aktéry, natočené na digitální kameru, umožňuje divákovi hluboký vhled do hrdinčiny osobnosti a jejím prostřednictvím nepokrytě ukazuje krizi a hodnotovou prázdnotu světa založeného na konzumu a falešném ideálu svobody. (FebioFest 2006) (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (10)

Giggs 

všechny recenze uživatele

Komorny, pomaly plynuci indie film o hľadani svojho miesta vo svete. Mlada žena hľada spôsob, ako sa aspoň na chvíľu zbaviť frustracie, utrpenia, a samoty vo svojom nenaplnenom živote. Utechu a pochopenie hľada u vodiča kamionu, ktoreho nahodou stretne v obchode. Dej filmu je založeny "iba" na dvoch postavach a ich osudoch, no na dobry film niekedy stači aj takto malo. ()

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Hiroki a jeho jemnocit pri vytváraný pokazených charakterov. V kamióne po Japonsku, za sprievodu peknej hudby a s meditatívnym presahom, kedy dvojica len na chvíľu potrebovala utiecť od šablóny a zaužívaných koľají. Predávali si emócie, lásku, príbehy aj zúfalstvo. A v krajine okolo nich zatiaľ snežilo, mrzlo alebo pršalo. Ten film pôsobí trošku beatnicky a trošku šialeno. Ale je v ňom veľmi veľa pekných vecí. Túžbu nebyť sám a následne aj odhodlanie tú samotu prijať. Dozvuky z filmu si momentálne veľmi užívam. ()

Reklama

Ceres 

všechny recenze uživatele

Wow, tak tohle byl skvělý road movie s výbornými výkony obou představitelů, zvláště Terajima-san, byla skvělá. Film se nevyhýbá ani choulostivým scénam, většinou jsou sexuální:-) Perfektní byl i zvolený soundtrack, u kterého jsem si pěkně vychutnával záběry cesty truckem. Celkově velmi velmi kvalitní snímek. 85% ()

emma53 

všechny recenze uživatele

Hiroki musí být jistě zajímavou osobností v japonské kinematografii a tohle je jeden z jeho filmů, který to dokazuje. Ve Vibratoru (význam píše už uživatel Adrian) se setkávají dvě osobnosti. Rei, psychicky labilní a osamělá duše, která se projevuje různými způsoby, kdy jeden z nich jsou její hlasy v hlavě. To byl velmi dobrý režijní tah, který vyzněl velmi působivě. A pak Nao, řidič kamionu, ženatý, který má malé děcko a neustále ho otravuje jedna stopařka a on neví jak se jí zbavit. Tou ovšem není Rei, která ho o cestu kamionem poprosila. Alespoň tak to všechno vypráví po cestě Rei, když se vzájemně svěřují o trablech svého života a tak se pomalu přibližují jeden druhému. Co pro Rei znamená dotek od někoho jiného a nebo sexuální scénky, citlivě natočené, to už bych spoilerovala. Nebude to šálek kávy pro každého, ale svou přirozeností, jednoduchostí, ale i bolestí mně byl velmi blízký. ()

StaryMech 

všechny recenze uživatele

Na pohled i poslech příjemný film o cestě a sociologická sonda do života řidičů náklaďáků. Jako psychologická črta, z níž prosvítá předloha ženské autorky, mě měl nadchnout, ale nestalo se - snímků o náhodném a krátkém setkání dvou ztracených duší se na přelomu století vylíhlo dost a leckteré z nich - namátkou kupříkladu "Buffalo v šestašedesátém" - považuji za zábavnější a přesvědčivější. Opakované močení a zvracení hrdinky tu může a nemusí být jen slohovou berličkou nebo feministickou provokací. Titulním vibrátorem tvůrci míní v první řadě mobilní telefon na Reiině hrudi, podle mě spíš metaforu pro její srdce v okamžiku zásahu. ()

Galerie (4)

Reklama

Reklama