Reklama

Reklama

Interview

  • USA Interview (více)
Trailer

Obsahy(1)

Hlavními hrdiny briskního konverzačního dramatu, které v roce 2007 režisérsky vysekla herecká hvězda amerického nezávislého filmu Steve Buscemi, jsou dva lidé, kteří by k sobě za normálních okolností pravděpodobně nikdy nenašli cestu. On je zatrpklý ostřílený novinář, který už si všechny kariérní vrcholy prožil, a proto nyní musí psát podřadné články o ještě podřadnějších tématech a lidech. Ona je pak mladá, půvabná a obletovaná televizní hvězdička, která sice nic nedokázala, ale i tak se může vyhřívat pod paprsky slávy. A společně mají udělat rozhovor. Jejich vztah je tedy čistě pracovní. Jenže pak se mezi ně vkradou emoce, které původně rutinní džob kardinálně promění ve slovní zápas o nadvládu a vítězství v povrchním osobním klání, kde jde místo cti spíš jen o hrdost a uraženou pýchu. A čím více během večera napětí eskaluje, tím více si obě strany začínají uvědomovat, jak slepě jeden o druhém doposud přemýšleli. V remakeu slavného nizozemského dramatu z roku 2003 Interview podle van Gogha, mimochodem též uváděného na kanále Cinemax, excelují Steve Buscemi a stále nadějnější hollywoodská star Sienna Millerová. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (307)

FlyBoy 

všechny recenze uživatele

Buscemi je zabehnutý týpek, ktoré mu to svedčí jak pred tak za oponou a keď sa znenazdajky ocitol pri kormidlovaní jednej z troch holandských prerábok, tak som jeho angažovanie vrelo uvítal. Nutno napísať, že nesklamal, ale ani neočaril. Jeho interiérové “Interview” spĺňa niekoľko predpokladov jedného z tvorivých procesov nezávislého filmu - má ukotvený model kontinuálneho rečnenia medzi minimálne dvoma, navzájom sa ovplyvňujúcimi osobami, z 95% sa koná na vyhranenom zázemí priestraného apartmánu, inam sa nepresúva a ťažisko problému neupriamuje na tzv. temporary pleasure diskutujúcej/koketujúcej dvojice, ale na ich podvedomé pochody a pudové nuanse. Chýba mu však to zlomové - uveriteľnosť a obsahuje to škodlivé – predvídateľnosť. Nenudí pri sledovaní, ale štípe pri zamyslení. Nezúrim, zvládam, no neodpadávam. ()

k212 

všechny recenze uživatele

Vygradované a vypointované avšak nedořečené dialogy (což se velmi přibližuje realitě, že), skvělé herecké výkony obou protagonistů. Tato dvě superlativa jdou na úkor technického zpracování a nenápadně nevtíravé režie. Už jen kvůli zážitku, který vás prostě nemůže nechat v klidu, ať po stránce emocionální či myšlenkové, si Interview zaslouží shlédnout.. U mě za 80% . ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Novinář, bývalý válečný zpravodaj, dnes zaměřený na politiku, má udělat rozhovor s průměrnou herečkou, známou svými výstřelky, aniž by viděl jediný její film, tedy jeden vlastně ano, omylem („Viděl jsem ho v letadle. Moc si ho nepamatuju. Většinu času jsem měl vypnutý zvuk. A pořád jsem si přál, aby to letadlo spadlo.“). Její prací opovrhuje, ona zase nedbá dochvilnosti a vrací mu stejnou mincí. Ani jeden není schopen vzít vážně svět toho druhého. Jako dva kohouti v souboji čistě konverzačním se ocitají v jejím bytě, kde rozhovory o ničem a o všem získávají konečně na síle – předešlé situace se ale stále vrací, tu má navrch on, pak zase ona, jsme jako v začarovaném kruhu, ve kterém hraje hlavní prim „hra“. Ale je to moc příjemná hra, ve které za přítomnosti štěkajícího telefonu padne láhev skotské, lajna koksu a řada nejniternějších tajemství. A nebo také ne!?! Je s povzdechem, že dialogy i situace jsou občas (přiznejme si) minimálně nevěrohodné, že zpochybňují celou myšlenku. Naštěstí je tu autentická kamera, která podtrhuje minimalistické uchopení celé látky a zvláštní chemie mezi oběma představiteli, jenž se permanentně pohybují v mezích sexuálního jiskření a absolutního opovržení. Hudební motivy pak přicházejí v pravou chvíli, jakoby dávaly hrdinům prostor si vydechnout. Skladbu Love Gets In The Way (Dayna Kurtz) jsem si musel hned sehnat. Prakticky po celý „filmový život“ neselhávající Steve Buscemi je ale stále lepší herec než režisér (zde i scénárista) a jeho okoralý a vyhořelý cynik zanechá nejednu vzpomínku a koneckonců i nepřehlédnutelně půvabná Sienna Miller dokazuje, že v ní roste zajímavá směsice hereckého nadání. Základ to mělo znamenitý, ten se jen průběhem děje mírně převařil, tu a tam připekl. Rozhodně tu ale platí – v jednoduchosti je (pořád) síla. Mimochodem, komorní Interview je prvním článkem zamýšlené trilogie. *** až ****, tak si vyberte!! ()

becki_tu 

všechny recenze uživatele

Neskutečně poutavé konverzační drama, kde se sice pořád "jen" mluví a mluví (co jiného taky čekat od konverzačního dramatu, že?), ale všechny dialogy měli takovou formu a podání, že jsem se neměl šanci, byť jen chvíli, nudit. Můj oblíbenec, herec a pan režisér v jedné osobě Steve Buscemi si konečně pořádně zahrál (už to nebyly jen menší role jako úchyl v Con Air, vyšinutý astronaut z Armageddonu nebo dobrák z Ostrova) a rozhodně to bylo ku prospěchu věci. Interview má i zajímavý a možná nečekaný konec, který mě dal trochu zabrat, ale radši nic dál prozrazovat nebudu, abych nespoileroval. "Rovnocennost neexistuje. Je jen vítěz a poražený." ()

Amarcord_1 

všechny recenze uživatele

60% - Steva Buscemiho mám moc rád, a toto jeho dílko jsem si užil. K nadšení jsem měl ale daleko. Jedná se o komorní konverzačku, v níž se však po té „konverzační“ stránce tolik zajímavého neděje. Během příjemných osmdesáti minut divák zažije několik náladových obratů, které po hříchu časem nepřekvapují a pateticky nudí. Něco na tomto filmu je scénaristicky nedotažené. Nevím, zda-li je to nepříliš velká přesvědčivost celé situace, či absence nějaké pointy, nebo oboje. Jisté je, že jsem z kina odcházel s pocitem, že jsem byl svědkem podivného chování dvou lidí,že mi to přišlo docela zábavné, ale taky bohužel „kde já už jsem to jen viděl...?“. ()

Galerie (16)

Zajímavosti (8)

  • Bratra Pierra (postava Steva Buscemi) hraje Michael Buscemi, který je skutečným bratrem Steva. (don corleone)
  • Fanoušek, který chce po Pierrovi autogram se jmenuje Theo. Jako režisér předlohy. (don corleone)
  • Theo van Gogh, režisér původní předlohy z roku 2003, je muž na fotografii, kterou si prohlíží Pierre v apartmánu Katji. Spolu s ním je na fotce i Katja Schuurman, která hrála hlavní ženskou roli v nizozemském originálu. (don corleone)

Související novinky

Všechny cesty vedou do Varů

Všechny cesty vedou do Varů

29.04.2007

Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary svůj 42. ročník odstartuje již 29. června a tedy by bylo na místě trochu poodhalit program nejprestižnější české filmové události. Předběžná filmová nabídka… (více)

Reklama

Reklama