Režie:
Richard BerryHudba:
Klaus BadeltHrají:
Jean Reno, Kad Merad, Jean-Pierre Darroussin, Marina Foïs, Joey Starr, Richard Berry, Venantino Venantini, Claude Gensac, Joséphine Berry (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Charismatický Jean Reno jako Charly Matteï hraje ve francouzském thrilleru bývalého mafiána, který poslední tři roky vede klidný život v ústraní a věnuje se své rodině. Jednoho rána ho na parkovišti přepadnou maskovaní muži a zasáhnou 22 kulkami. On však střelbu přežije a jeho krutá pomsta na sebe nenechá dlouho čekat. Minulost Matteïa dožene, když se objeví jeho kamarád z dětství. Přísahali si věrnost na život a na smrt, ale věci se mají po letech jinak… Film vypráví o podsvětí francouzské mafie v Marseille. Režisér Richard Berry staví na části románu L´lmmortel. Film je fikcí založenou na faktech a realitě každodenního života. (oficiální text distributora)
(více)Videa (1)
Recenze (344)
Vůbec nejde o špatný film, ale 4* si opravdu nemohu dovolit dát. I přes (po dlouhé době) skvělého J. Rena je snímek (bohužel v rámci své škatulky) nepřehledný ba dokonce místy nudný, a proto ani není možné být plně pohlcen. Jednoduše řečeno: ryze mafiánský film, který bohužel nevybočuje z řady svých kolegů, ale který se spíše lehce dostává pod tuto úroveň a který pouze sází na herecké umění mafiánských představitelů - což zde nestačí! ()
P o z o r spoiler. Ze začátku se všechno jevilo jako poetický film. Jean Reno dokonce zpíval, sice při jízdě v autě, ale zpíval. Potom však nastal fatální zlom. Mě nebylo jasné, jak takovou kanonádu mohl vůbec přežít. Vždyť by z něho ti maskovaní chlápci museli udělat cedník. To musel mít sakra štěstí. K o n e c spoileru. Obávám se, že tenhle film zapadne mezi tuctové kriminálky a příběhy o mafii. ()
Neuvěřitelná nuda plná zatmívaček, flashbacků, náhod a rádobytvrdých scén i keců. V něčem tak pitomém je i casinovské přirážení hlavy do dveří k smíchu. Ostnatý drát aspiruje na demenci roku a kecy o rodině a etickém kódu jsou snad ještě větší klišé, než policistka pijící vodku protože jí zabili manžela. Revenge movie se rozhodně nekoná a již pět minut po skončení filmu se zrekonstruování děje jeví jako nadlidský výkon. ()
Jděte už s tou třaslavou kamerou doprdele !!! Já myslel, že se třese jenom za oceánem, ale protože francouzi se tematicky a filmově zřejmě vyčerpali někde v 80.letech minulýho století, tak teď jen slepě kopírujou americký trendy. Tohle překročilo veškerou třaslavou mez ! Moje hlava není žádný jojo, vy debilové kameramanský. Jestli někdy půjdu kolem místa, kde se bude natáčet film a nějakej pitomeček tam bude třást s kamerou, vlítnu tam a zatřesu s ním takovým způsobem, že mu upadnou koule. Tohle mě nasralo tak moc, že mě už nic dalšího na týhle roztřesený pohádce o chlapovi s koňskýma očima, co by přežil snad i výbuch atomový bomby ve svý prdeli nezajímá. ()
No moc mě Jean Reno nepotěšil... 22 Bullets se snaží být extrémně vážným a hlubokým snímkem, kterému měl dát Jean Reno typickou ostrost. Jenže to se tady vůbec nepovedlo!!!!! Je to velmi dlouhý a nikterak záživnou formou podaný film. To, že hlavní hrdina nebude skákat z budovy na budovu za doprovodu kulek, to je z tohoho filmu patrné, to nevadí, ale co vadí a hodně, že vás nebaví ani ta neakční část. Jean Reno se poměrně nelogicky pohybuje mezi jednotlivými scénami a člověk ani neví, proč tomu tak je, všude je absolutně v tu pravou chvíli na své pověstné dvě kulky, jednu do hlavy jednu do srdce. Vrchol všeho je, když se proplétá asi kilometrem ostnatého plotu WTF?? A konec filmu je vážně na 22 výstřelů do režiséra, magnumem nejlépe! Celkové shrnutí: Nudné, zdlouhavé, nezáživné, nepříliš dobrý Jean Reno, nakonec dávám jednu hvězdičku, je mi líto... ()
Galerie (41)
Zajímavosti (15)
- Karin Viard bola pôvodne najatá, aby hrala rolu Marie Goldman, ale kvôli problémom s plánovaním sa jej to nepodarilo. Namiesto nej rolu dostala Marina Foïs. (Arsenal83)
- Kad Merad hrá po prvýkrát v kariére „zlú“ postavu vo filme, pričom Berry o tom povedal: „Radšej som si vybral herca s vzhľadom sympatického chlapa a tlačil ho smerom k šialenstvu, než aby som si vybral tvár zlého chlapa, ktorému by som sa pokúšal dodávať ľudskú hĺbku. Je naozaj veľmi zaujímavé popísať všetky tieto fázy v jednej osobe. Kde si môžeme na sekundu myslieť, že sme s ním mohli byť kamoši predtým, a v nasledujúcom okamihu nás desí. Kad bol skutočne vhodnou osobou na zahranie tejto rôznorodosti pocitov.“ (Arsenal83)
Reklama