Reklama

Reklama

Man-choo

  • Jižní Korea 만추 (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Osud ich spojil dohromady v autobuse na ceste do Seattlu. Anna dostala za vzorné správanie po siedmich rokoch dvojdňovú vychádzku z väzenia, aby sa mohla zúčastniť pohrebu svojej matky. Hoon je gigolo a vracia sa späť za svojou dlhodobou klientkou, ktorej manžel mu ide po krku. Obaja budú mať len tieto dva dni, aby rozhodli, ako budú ich životy pokračovať. (sochoking)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (9)

sochoking 

všechny recenze uživatele

Mám rád tieto tiché filmy, v ktorých prší, z jazera sa derie hmla a klavírna hudba iba umocňuje depresiu, ktorá sa zahryzáva hlboko pod kožu. Mlkve bolestné dialogy, kde gestá napovedajú viac, ako slová, ale občas som mal pocit, že by Anna potrebovala streliť jedno zaucho, nech sa konečne rozhýbe k nejakej akcii. ()

ainny 

všechny recenze uživatele

Kdybych měla hodnotit první polovinu, tak by to bylo "huai", ta druhá se přece jenom už přehoupla na "hao". Sice to bylo o něco záživnější než Come Rain, Come Shine, ale do filmu na jehož konci si řeknu: "to si pustím znovu", má Late Autumn pořád docela daleko. S výjimkou posledních cca 45 minut to byla nuda a já se jenom silou vůle a pohledem na úsměv Hyun Bina bránila spánku... ()

Reklama

bassator 

všechny recenze uživatele

Momentálně si nevzpomenu kdy naposledy jsem viděl film s tak nulovým dějem jako tento. Mě to přišlo jak pokus o vyjádření nějaké výšší myšlenky, nebo nevím jak to nazvat. Celý film jen koukáte na stupidní úsměv hlavního "hrdiny" Hona nebo na smutný, zamyšlený pohled Anny, téměř nic jiného zde k vidění není. U mne nelze film nějak rozumně ohodnotit, protože toto se filmem moc nazývat nedá... - 15. 12. 2012 - 10% ()

Pedross800 

všechny recenze uživatele

Na takový film je potřeba ta správná melancholická nálada. Pak si člověk ty krásné pomalé záběry, tesknost i mlčenlivost dokáže vychutnat. Všudypřítomná mlha a déšť jen podtrhávají smutek a depresi, kterou tak skvěle dokázala svým citlivým výrazem umocňovat hlavní hrdinka. U ní se musím zastavit, nedávno mně uhranula svou odhalenou krásou a smyslností v Touze, ovšem tady jsem jejímu bolavému a poraněnému já naprosto podlehl. V celém tom smutku co z ní sálal byla prostě neodolatelná. A za ten dlouho ve filmu neviděný, nádherně intenzivní a emoční polibek budu shovívavý a lehce nadhodnotím. ()

Jirka_Šč 

všechny recenze uživatele

Nádherná, typicky čínská kamera, ozvláštněná tím, že se jedná o americké reálie (nepochybuji, že by kameraman udělal fascinující místo i z vlakového nádraží v České Třebové). Krásně použitá, výborně hrající Tang Wei (Bin Hyeon asi taky krásně použitý a krásně hrající, ale Tang se mi líbila víc). Pomalé. Nesedly mi dvě věci, kvůli kterým dávám jen 4*: "Scéna u dětských autíček, připomínající vložky vyšší kultury, kdysi dávno vkládané do filmů (výborný, vynikající nápad, ale kdyby trval o 50, 70 procent méně) a jistý dějový zvrat na konci (měl logiku, ale úplně mi nesedl do děje). Naopak oceňuji scénu s "vidličkou" na pohřbu - přenesení významu a možnost vypovězení něčeho, co mělo být vypovězeno. A ještě jednou opakuji - minimalistické, jemňounké hraní Tang Wei. Ošuntělost se mi líbila víc, než nové šaty. "Hao." ()

Galerie (50)

Zajímavosti (2)

  • Čínská herečka Wei Tang v druhé polovině prosince 2009 na tři dny a dvě noci zavítala do Jižní Koreje, kde se před uzavřením filmové smlouvy osobně setkala s hercem Hyun-Binem a režisérem Kimem Tae-Yongem. Tam jí byl také prvně předložen kompletní filmový scénář. (Conspi)
  • Navzdory původnímu snímku odehrávajícímu se v Jižní Koreji, je jeho přepracovaná verze dějově situována do amerického prostředí. (Conspi)

Reklama

Reklama