Obsahy(1)
Robot Kara stojí na výrobní lince a čeká, až ji přístroje dokončí. Postupně podrobuje své pohybové a intelektuální schopnosti kontrole, aby mohla být poslána do prodeje. Vše probíhá podle plánu, až do chvíle, kdy Kara zjistí, že doopravdy není naživu, a zpanikaří. Kontrolor ji okamžitě označí za vadný kus a stroje ji začnou rozebírat. Roboti přece nesmějí mít emoce. Kara se ale smrti velmi bojí. (Estrellita)
(více)Recenze (39)
Začínám se mírně obávat budoucnosti, v níž nepoznáme, kdo je android a kdo ne. Ačkoliv je to jen techno demo toho, co umí PS3, tak video je vážně parádní a rozhodně stojí za shlédnutí! http://www.videacesky.cz/kratke-filmy-online-zdarma/kara/comment-page-1#comment-175798 ()
Ta samá konzole, přesto po všech stránkách lepší než Heavy Rain Casting. Poměr stran dodává nádech filmu, zápletka pak klasická pro žánr science-fiction - klasická ovšem ne vždy nutně musí znamenat nudná nebo špatná. I na koncerty populárních kapel lidi nechodí převážně na premiéry nových písní ale poslechnout si profláklé evergreeny. Lidové písně taky spousta lidí "coveruje" do podoby svého stylu. Kara není výjimkou. ()
Konzolové a počítačové tituly bývají kolikrát mnohem lepší než filmové tituly. První věc je, že efekty jsou rozhodně lepší než ve filmech. Druhá, že představitelé i se svými kaskadéry nemohou předvést to, co postavy v animacích. Za třetí je možno se sžít s dějem a postavami tím, že je vlastnoručně vedeme a prožíváme to s nimi. A za čtvrté, film či kniha jsou pořád dokola od začátku do konce. Jedině konzolové a počítačové tituly (a Gamebooky) jsou pokaždé jiné, pokaždé unikátní, pokaždé my rozhodujeme, jak se má postava zachovat, jaká má udělat rozhodnutí, a její úspěchy jsou i naše, její porážky jsou i naše i její romance jsou jakoby naše, protože my jsme ji do toho všeho přivedli. Ve filmu mohu fandit, ale mohu se na postavy jen dívat. V konzolových titulech je mohu i chránit, bojovat s nimi, smát se s nimi, a můžeme vložit do jejího titulu více svého srdce než do titulu filmového. Myslíte si, že v některém filmu nebo seriálu se Vaše oblíbená postava rozhodla špatně? Nebo nedotáhla do konce svoji romanci? Nebo dokonce zemřela? Tak v konzolovém titulu můžete všechno stejně smutně jako ve filmu anebo všechno otočit, postavu zachránit, uzavřít sňatek mezí ní a její láskou a rozhodnout všechno dobře... Anebo máte raději temnou stranu?.... Já si myslím, že pár století a filmy už budeme hrát my. ()
Roboti nesmí mít emoce jinak se vymknou kontrole ..kdo četl Asimova ví a jeden uživatel to tu i připomíná...Ano, Adam a Eva se taky kdysi vymkli kontrole, jen teď nevím, jestli je to dobře či ne. Technický kontrolor z tohohle snímku byl ale naštěstí pro nezdárnou robotku jen člověk a tak se nechal obměkčit..my takové štěstí neměli. ()
Krátkometrážní snímek by měl v omezeném čase - max. 15 minutách ( i to je ale už moc někdy) podat něco podstatného a zajímavého, nebo alespoň vtipného, nějakou myšlenku. Některým stačí i jen minuta a půl, aby mě okouzlily, jiným by nevystačil všechen čas světa.... a to je například tohle.. moc jsem v tom neviděla nic, co by mě mělo zaujmout, čím by to ve mě mělo vyvolat jakoukoliv emoci - sympatii, radost, smutek, veselí, nudu... nic... po konci tohoto snímku, jako bych nic neviděla. ()
Galerie (1)
Zajímavosti (4)
- Během produkce byla Valorie Curry kompletně naskenována, aby mohla být podkladem pro 3D animovanou postavu. (Cheeker)
- Obličejové grimasy během německého a francouzkého projevu pochází od Karen Gansk Wallet, během japonské písně "Sakura Sakura" jsou pak od Hanako Danjo. (Adrai)
- Konkurzu na hlavní postavu se v červnu 2010 zúčastnilo v kalifornském Los Angeles více než 100 hereček. Tvůrce nakonec nejvíce ohromila Valorie Curry. (Adrai)
Reklama