Recenze (899)
Kulový blesk (1978)
Jsou komedie tak trapné, že je prostě nedávám. Tohle je jedna z nich...
Nikdo (2021)
Neskutečná jízda! Mrtvej rusák, dobrej rusák!
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Tak jen za první a poslední díl (a za téma vůbec) si ten seroš zaslouží kilo jak vyšitý! Po hodně dlouhé době první seriál, na který jsem se fakt každý týden těšil jako malej kluk...:-)
Útěk do divočiny (2007)
Film o jednom dementním, rozmazleným kokotovi, kterej v divočině nevydržel ani od jara do podzimu...
Ratatouille (2007)
Ač mám na frantíky svůj názor a jejich kuchyni obzvlášť (týrají husy, žáby a šneky jen proto, že každé větší zvíře by jim nakopalo prdel....), tak filmy o nich celkem můžu. Jen o pár z nich můžu tvrdit, že jsou fakt dobrý, ale až tady u závěrečných titulků jsem poprvé pronesl "To bylo tak krááásný!!" Zkrátka a dobře: pět knedlíků v první cenový!
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Viděno někdy mezi svátky (nebo před?) a už teď mám pocit, že za stejnou dobu, která od sledování uběhla, už nebudu vědět o čem to vlastně bylo...
V cizí kůži (2011)
Fakt jsem měl pocit, že ještě pár minut týhle sračky a budu krvácet z očí i uší.
Tři přání pro Popelku (2021)
Vlastně je to umění - přetočit komplet celou pohádku scénu za scénou, bez špetky invence a přitom to tak dokonale zprasit, tomu se říká kumšt! Popelka jako stará panna, princ jako směska araba s laponcem, macecha s držkou takovou, že i predátor řve hrůzou a o těch dvou bukvicích v podobě princovo společníků radši ani nemluvě... Jedna hvězda za fajn scenérii, jinak se na Popelku prostě nesahá!!!
Radioaktivita (2019)
Velmi, ale velmi povedené a konec patřičně mrazivý. Na to, že jsem na film narazil náhodně na voyu, tak mě to příjemně překvapilo.
Kosmo (2016) (seriál)
Tak konečně dokoukáno. A jako politická satira to vlastně nemá chybu. Prostě jsem se bavil.