Recenze (904)
Viva La Dirt League (2011) (seriál)
Hello adventurer! Welcome to the town of honeywood! Ten sentiment je fakt těžká sviňa....
Viva La Dirt League - Epic NPC Man (2016) (seriál)
Ze zcela sentimentálních důvodů se nedá jít pod pět hvězd... Díky videacesky za překlad tohohle skvostu. Hello adventurer! Welcome to the town of honeywood! :)
Vyměřený čas (2011)
Jediná věc, co mě strašně srala, byla ta myšlenka ála bolševická revoluce a beztřídní společnost - pro všechny tolik, kolik potřebují, dávat tolik, kolik můžou... Blbost děsivá. Ostatní je ovšem jiná káva.
Kingsman: První mise (2021)
Hrozně, ale strašlivě roztříštěné. Něco bylo naprosto geniální (proměna zeleného lidí venkova na zemi nikoho), něco "jen" dobré (boj s Rasputinem), ale než se na ty scény dostalo... No, řekněme, že skoro k nepřežití. Už jsem jen v roli hlavního záporáka čekal Dr. Moriartiho :-)
Toy Story: Příběh hraček (1995)
Jedna hvězda za naivitu. Očividně to nebyl můj šálek čaje (ač už dávno nejsem cílová skupina) a pochybuji, že bych cílovka byl v době premiéry...
Kulový blesk (1978)
Jsou komedie tak trapné, že je prostě nedávám. Tohle je jedna z nich...
Nikdo (2021)
Neskutečná jízda! Mrtvej rusák, dobrej rusák!
Smysl pro tumor (2024) (seriál)
Tak jen za první a poslední díl (a za téma vůbec) si ten seroš zaslouží kilo jak vyšitý! Po hodně dlouhé době první seriál, na který jsem se fakt každý týden těšil jako malej kluk...:-)
Útěk do divočiny (2007)
Film o jednom dementním, rozmazleným kokotovi, kterej v divočině nevydržel ani od jara do podzimu...
Ratatouille (2007)
Ač mám na frantíky svůj názor a jejich kuchyni obzvlášť (týrají husy, žáby a šneky jen proto, že každé větší zvíře by jim nakopalo prdel....), tak filmy o nich celkem můžu. Jen o pár z nich můžu tvrdit, že jsou fakt dobrý, ale až tady u závěrečných titulků jsem poprvé pronesl "To bylo tak krááásný!!" Zkrátka a dobře: pět knedlíků v první cenový!