Reklama

Reklama

Billy McMahon a Nick Campbell jsou podomní prodejci, kteří si však začínají uvědomovat, že podomní prodej už je za zenitem, protože do hry vstoupil internet. Proto se oba přihlásí na stáž do společnosti Google. Mezi ostatními stážisty jsou ihned k poznání, protože jsou téměř o dvě generace starší. Celé léto mají strávit jako členové týmů stážistů, které navzájem budou bojovat o to, kdo nakonec nastoupí do společnosti Google na plný úvazek. Billy a Nick se spojí s několika dalšími stážisty, kteří zůstali tzv. na ocet. Jsou to Stuart, který je neustále ponořen do svého mobilního telefonu, Jo-jo, kterého doma vyučovala přísná matka, a Neha, naivní studentka bez jakýchkoliv zkušeností s chlapci... (TV Nova)

(více)

Videa (20)

Trailer 2

Recenze (682)

TeeAge 

všechny recenze uživatele

|| Scenár: Vince Vaughn, Jared Stern / Predloha: Vince Vaughn | Hudba: Christopher Beck | Produkcia: Vince Vaughn, Shaw Levy | Distribúcia: 20th Century Fox | Štúdio: Regency Enterprises, Wild West Picture Show Productions, 21 Laps Entertainment | Rozpočet: 58 miliónov $ | Tržby: 91,972,764 $ || Takto to dopadne, keď si umelec myslí, že môže robiť akýkoľvek obor. Vaughn vymyslel prostoduchý scenár, bez jediného svetlého momentu. Potrestal sa ešte tým, že si hlavnú rolu truľa zahral sám. Jediné pozitívum som našiel v nahliadnutiu do zákulisia vyhľadávačskej firmy. Len netuším, na kerú pizdu utratili ten rozpočet, keď v tom filme sa nestane skoro nič! Tento film si naozaj môže odpustiť každí, kto ho ešte nevidel... 15% | Blu-Ray, THX, HU DTS | ()

castor 

všechny recenze uživatele

Taková až agresivně upovídaná nuda. Rose Byrne je sice rozkošně nedostupná (a rande s ní je moc fajn), pánové Vaughn a Wilson zůstávají plní energie jako před lety, ale ve většině případů se prostě nestrefují na to správné místo. Druhá polovina nakonec pro mě snesitelnější, takže na ty tři hvězdy zřejmě vystoupáme. Jinak je ale patrné, že zlaté časy už jsou nenávratně pryč, protože dva čtyřicátnici, co neumí zapnout počítač a zkouší to u Googlu, mě prostě nepřesvědčili. Tady „stará škola“ nezafungovala, parta asociálních geeků spíš vadila. Diskutabilní reklamu Googlu neřeším, jde mi o výsledek, který jednoduše nezaskóroval. ()

Reklama

Madsbender 

všechny recenze uživatele

Musím povedať, že ma príjemne prekvapila až na jednu scénu s Ferrellom a jednu s Rigglom absencia dementne perverzného humoru. Inak na Stážistoch nevidím nič, čo by ich aspoň trochu povytiahlo z tuctového amerického priemeru až na jednu výnimku - síce len veľmi ťažko reálne, ale predsa prostredie pracovísk Google. Inak však bieda a haldy vŕšiacich sa klišé nepomáhajú. 45% ()

Rosaviva 

všechny recenze uživatele

Z celého filmu jsem si odnesla hlavně to, že chci pracovat v Googlu a zahrát si tam Famfrpál. Ale narozdíl od většiny lidí tady jsem se u toho i docela zasmála. Ta scéna s profesorem X neměla chybu. Na to, že měl film dvě hodiny mi docela příjemně překvapilo, jak to rychle utíkalo. 3* a přítomnost Dylana O'Briana pro mě byla příjemnou třešničkou. ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Svieža a celkom zábavná jednohubková komédia so skvelým hereckým obsadením. Film je veľmi "ukecaný", človek musí vedieť veľmi dobre po anglicky alebo vedieť veľmi rýchlo čítať titulky, pretože tie niekedy na obraze nevydržia ani 2 sekundy. Inak myslím, je nutný dabing. Ale aj napriek tomu, že je to tak ukecané, chýba mi tu korenie všetkých komédií, a to nejaké zábavné hlášky. Tie tu nie sú žiadne a to je veľká škoda. Takto Stážisti neprekročili svoj tieň a zostali kdesi pod vrcholom, veľká škoda, potenciál tu bol. ()

Galerie (34)

Zajímavosti (21)

  • Film bol distribuovaný do kín pod falošným názvom Generations. (tarponko)
  • Výroba a autorizovaná distribúcia filmu podporila viac ako 13 000 pracovných miest. (Laslo)

Související novinky

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

Vaughn a Wilson rozvrátí Google

25.09.2012

Dvojice z veleúspěšných Nesvatbových se chystá na komedii The Internship. Ta bude o dvou chlápcích středního věku, kteří přijdou o zaměstnání a novou práci si najdou v „úspěšné internetové… (více)

Reklama

Reklama