Reklama

Reklama

Kdo nastaví kůži

  • Francie Pour la peau d'un flic (více)
Trailer

Obsahy(1)

Když se z lovce stane lovená zvěř. Soukromý detektiv Choucas se během pátrání po slepé dívce zaplétá do spletité sítě manipulace a vražd... Bývalý inspektor Choucas, který se živí jako soukromý detektiv, se na radu komisaře Coccioliho pustí do pátrání po slepé dívce Martě. Brzy poté ho navštíví muž jménem Pradier, který se snaží detektiva přesvědčit, že dívka utekla s milencem do ciziny. Dřív než si Choucas stačí promluvit s její matkou, je zastřelena a on sám unesen. Podaří se mu uniknout a přitom zabije Pradiera, ale to už musí čelit dalším útokům. Choucas je sice raněn, ale unikne a najde útočiště u své vdané sekretářky Charlotte. S pomocí svého spolupracovníka Haymanna zjistí další podivné souvislosti týkající se pozadí případu. Gangsteři unesou Charlottu, aby Choucase přinutili zanechat pátrání… (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (108)

Orlau32 

všechny recenze uživatele

Typický francouzský film 80. let, který velmi dobře režiroval Alan Delon. Těm dnešním mladým to už nic neříká, chodí v teniskách a džinech se sakem a nevědí, že právě tento film odstartoval tuto módu. Do této doby se nosily polobotky, protože teniska byla brána jako vyloženě sportovní obuv, a nosit k tomu sako byl vrchol nevkusu. Ale zpět k filmu : hraje zde plno francouzských hvězd, které samozřejmě dnešní mladí neznají. Francouzský film je jiný, není tak polopatický jako americký film, kde to musí být vše jasné a průhledné, aby i méně chápavý divák "byl v obraze". Tento film mi svým pojetím připomíná "Samotáře" s Belmondem, ikdyž "Samotář" je přece o maličko lepší. Ale dle mého názoru zvládl réžii Delon na 5*. ()

Pierre 

všechny recenze uživatele

Alain Delon si zde jako režisér, scénárista a producent v jednom   vyzkoušel roli tvrdého lehkomyslného  poldy.  Tedy typ postavy, který v tehdejší  francouzské kinematografii proslul spíše v mém oblíbeném podání Jeana Paula Belmonda.  Belmondův šarm dokázal v některých případěch udělat i ze slabšího scénáře (Samotář) příjemnou podívanou.  Delon byl sice skvělý charaktení herec, a oceňuji, že po važných 60, 70. letech zkusil s osmdesátkami  zabrousit i do komediálnější polohy, ale podle mě je tady vidět, že mu (s vyjímkou skvělé sebeparodie v Poloviční šanci a Asterixovi) nikdy moc nešla.  Takového lehkomyslného poldu v rozumnějším podání si zahrál již předtím v Povídce o policajtovi, kde to fungovalo skvěle, ale zde to na mě působilo přece jen trochu nuceně. Hlášky podával celkem dobře, ale jak se měl pustit do rozsáhlejších pokůsů o humorné dialogy, moc jsem mu to nevěřil. Možná kdyby ta stylizace nebyla tak trochu okatě Belmondovská, ale příbližila se té umírněnější z Povídky, hned by to bylo lepší. Nebo kdyby nebyl alespoň příběh tak zamotaný, aniž by vyloženě sklouzl k přiznané komediální parodii, ke které to jinak nemělo daleko. Ale například korzovat s koženou s bundou a teniskami osmdesátkovému Delonovi ještě šlo, byl to hold člověk stylový. Moc se mi líbila taky ta jeho sexy sekretářka, které se taky povedlo pár hlášek  a (naprosto vážně!!!)  mi sedl i ten ulítlý hlavní hudební motiv, který mě vždycky po zaznění dostal aadekvátní nálady na sledování tohoto už trochu svérázného kousku.  Blíží se Silvestr, ale ani na ten by se to moc nehodilo. Ale tak...mám odškrnuto a zítra Stardance.:D A jedem: . ♪Boo-boo-boo-boo-boo-boo-boo-boo-boo♪ ()

Reklama

andrii 

všechny recenze uživatele

Alain Delon v kůži frajerského soukromého očka. Kdo se nastaví jeho odlehčenému pařížskému čaji o páté, nebude zklamán. Delon - ležérní a in neodhazuje ani zde svůj širák sólo zvyků investigativních, přidává smysl pro trefné ostří černohumorných kudrlinek, bez bázně klepe na dveře, odrovnává darebné padouchy, oplácí jim stejnou mincí "sametovou," pomrkává po své pravé ruce (nebo ona po něm) - cinefilní šedé myšce, sekretářské Anne Parillaud, jejíž utajené křivky pozvolna prosvítají zpod rtěnky svůdně líbající. Zapletené zápletkové finesy řeší se šarmem nenuceným, převázaným mašlí hlášek imponujících. ()

Hawaj 

všechny recenze uživatele

Celkem zábavná francouzká krimi se spoustou decentních hlášek a velmi okouzlující sexkretářkou Anne Parillaud. Dost mě překvapilo, že tadle šarmantní holka potom ztvárnila Brutální Nikitu. Příběh si vesele plyne, Delón sází hlášky ale napětí ve mě moc nevrůstá. Zápletku už jsem se pak ani nesnažil moc rozmotávat a jen jsem se bavil. Nakonec mám pocit, že se Delon snažil tak trochu napodobit lehkost Belmondových filmů (dokonce ho i zmiňují), ale to by nesměl mít Delon ten svůj non-stop vážný delonoský výraz a možná by to ani nesměl režírovat. Jinak francouzskej biják jak má bejt. ()

lekr 

všechny recenze uživatele

Nadprůměrná Delonovka, která dokázala z původně tuctového námětu udělat dobrou ale ža příliš zamotanou detektivku..scénarista si asi myslel že čím víc bude děj zamotanější tím to bude lepší ale způsobil to že jsem se v ději ztrácel...navíc další problém filmu je malá akce protože vyjma té honičky na dálnici každá akce trvala zlomek sekundy..a co mi vadila úpně nejvíc byla nemožná hudba zpívaná jakýmsi chraplavým zpěvákem která ve mně evokovala pocit že se celý film odehrává někde v Rusku.....Delon ale zase solil skvělé hlášky ( například na kluka který zastavil u nabouraného auta s mrtvolou ) a rozdával skvěle mířené rány a pěsti padouchům i když jich bylo po čertech málo... ()

Galerie (28)

Zajímavosti (5)

  • Hlavná postava inšpektor Choucas (Šukas) je v českom dabingu nazvaná Lukas. Dôvodom môže byť asi fakt, aby meno Šukas nespôsobilo pohoršenie. (Gareth_Jones)
  • Tehdejší Delonova přítelkyně Mireille Darc se krátce mihne před kamerou jako žena přecházející silnici. (Snorlax)
  • Režijní debut Alaina Delona. (M.B)

Reklama

Reklama