Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Když Nick (Elijah Wood) zjistí, že vyhrál večeři se svou oblíbenou hvězdou Jill Goddard (Sasha Grey), je neuvěřitelně nadšený, že konečně dostal šanci setkat se s ní. To vzrušení ho opustí, když zjistí, že herečka nesdílí stejné nadšení jako on. Jillin manažer Chord (Neil Maskell) mu nabídne něco, co nemůže odmítnout: Chord umožní Nickovi neustále sledovat Jill přes počítač. Nick se zpočátku zdráhá, ale Chord ho přesvědčí tím, že by měl dostat alespoň nějakou šanci se k herečce přiblížit. Nick začne svou hvězdu sledovat. Posléze zjišťuje, že není vše v pořádku a že Chord na něj ušil boudu. (Terva)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (69)

Havaj8 

všechny recenze uživatele

Tyhle otevřený okna jsem dokoukával na potřetí. Protože mě prostě zajímalo, co z toho nakonec vyplyne. A pro mě jako hackera laika to byla jedna šílenost za druhou. Vůbec netuším jestli je aspoň něco z toho vůbec reálný. Když už z toho nakonec nějaká pointa vyplynula, tak už jsem z toho byl celkem domotanej, takže jsem to stejně asi nepochopil. Ale očividně jsem o nic podstatnýho nepřišel podle ostatních recenzí. Nicméně musím vypíchnout tu chvilkovou kyber-šikanu se Sashou Grey, ta scéna měla sakra něco do sebe a teď už vím, že je v tom profesionálka. Nicméně už jsem viděl pár lepších filmů v podobným duchu. ()

maddy 

všechny recenze uživatele

Elijah Wood sa aj ďalej snaží všemožne (ale zatiaľ hlavne neúspešne) vymaniť z LOTRovskej škatuľky, ale nie som si úplne istý, či cesta vedie skrz thrillery/horory ako Maniac, Grand Piano alebo terajší Open Windows, keď prevažná väčšina z nich nestojí ani za zmienku (výnimkou je zatiaľ jedine ten Maniac). Najnovší Open Windows sa síce snaží priniesť niečo nové a film podať skrz monitor laptopu, resp. neustálym jazdením kamery po obrazovke laptopu, na ktorej postavy klikajú na rôzne programy a/alebo sledujú zábery z kamier, ale žiadalo by si to oveľa zručnejšieho režiséra, pretože v podaní Nacha Vigalonda sa mu celá táto forma s každou pribúdajúcou minútou rozpadá čoraz viac pod rukami. Pred samotným finále je už divák z neustálych prestrihov natoľko zmätený, že netuší, či stále sleduje dianie skrz kameru laptopu, alebo cez mobil, prípadne parkovaciu kameru v aute alebo aké vlastne zariadenie?! Tempo je síce minimálne v prvých 40-50 minútach veľmi slušné a vďaka nápadu s notebookom sa darí udržať aj pozornosť, ale s prechodom diania z bytov do ulíc/auta/hangáru to stráca na akejkoľvek prehľadnosti a v druhej polovici, kde sa dosť dlhú dobu jazdí v aute, už tie naháňačky ani nie sú ustriehnuteľné. Obraz neustále šumí, trasie sa, zmätočne preskakuje z jedného záberu do druhého až je úplne jedno čo sa na obrazovke vlastne deje. Následne som bol už tak otrávený, že ani zbytočne prekombinovaný záver s objasnením motívu ma absolútne nezaujímal. Uznávam, že v prípade Open Windows bola aspoň snaha priniesť niečo iné, ale čo z toho, keď to režisér tak nešťastne uchopil a výsledkom je len lacný, neprehľadný a neraz aj hlúpy thriller. Veľmi podobne ladený The Den z tohto roku s týmto konceptom pracoval oveľa uváženejšie. CELKOVO: 2* (4/10) ()

Reklama

VenDulin85 

všechny recenze uživatele

Jsou horory, ke kterým jsem nemilosrdná, protože jsou tak příšerně stupidní a pak jsou horory, ke kterým jsem spíše shovívavá, aniž bych znala přesný důvod, byť jsou ujeté, nedomyšlené, ztřeštěné, prostě... kravinky. Ukázkovým příkladem budiž Open Windows. Tato otevřená okna sledujeme z Elájova notebooku, říkají se tam bohapusté žvásty, děj ujel do blázince už po úvodu, ale stejně, možná díky hlavní postavě, nějak nemáte chuť dát míň než tři*. Pokud potřebujete v hororu propracovanou dějovou linii, podívejte se na něco jiného. Pokud vám chybělo nějaké vzrůšo, zabruste do jiných snímků, ve kterých 'hrála' hlavní ženská postava Sasha Grey. ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Prozatím kravina roku a nemyslím si, že ji někdo za ty tři zbývající měsíce stihne překonat. Nadějný španělský režisér Nacho Vigalondo spatlal naprosto směšně nepravděpodobný thriller, a to v podstatě ve všech myslitelných ohledech. Ta "formální" stránka, kdy kamera jakoby jezdí po obrazovce hrdinova laptopu mezi jednotlivými okny, není tak koncepčně soudržná jako například v mnohem povedenější letošní žánrovce The Den, často působí absurdně (modelování obrazu z kufru auta), a v závěru už mi ani nebylo jasné, jestli se pořád pohybujeme po obrazovce titulního noťasu, nebo už jsme nekoncepčně přeskočili na jiné zařízení, nebo někam úplně jinam, nebo co. Ale to je jen vrcholem ledovce. Technický aspekt nemůžu jako laik hodnotit - ačkoli mi většina těch IT věcí přišla laickým odhadem naprosto přestřelená, třeba to skutečně technicky možné je - pokud jsou postavy špičkovými specialisty / hackery... Jenže pak bych čekal, že budou důvtipnější i v jiných věcech. A to oni nejsou. Vůbec. Scénář je zkrátka naprosto příšerný, u některých zvratů a nešikovně odhalovaných motivací postav jsem málem propukl v hysterický smích/pláč. Po většinu stopáže ten film působí jako ještě mnohem hloupější, než nakonec po závěrečných odhaleních je, a to dokonce tak strašně moc, že si myslím, že spousta diváků ho po půlhodině vypne, protože nebudou mít sílu na takové idioty koukat... Právě ten závěr mi hodnocení zvyšuje alespoň na milosrdné dvě hvězdy, protože se díky němu stal z "absurdně debilního filmu" jen "filmem absurdně překombinovaným" (kdy ta hlavní dějová konstrukce se ukáže jako relativně racionálně vymyšlená, byť imho tragicky neukočírovaná a nepřesvědčivá), což je pro mě o level míň závažnější diagnóza. ()

JohnCZ 

všechny recenze uživatele

Bavila mě forma, jakou je tenhle film natočen a to i navzdory tomu, že se jedná o čisté fantasy co se IT věcí týče. Pořád jsem si říkal "docela dobrý", Sasha Grey umí dokonce celkem i slušně hrát (a teď nemyslím orgasmus). V poslední třetině se ale něco zlomilo, film přestal dávat smysl a mě konečně došlo, že je to děsná hovadina. ()

Galerie (30)

Zajímavosti (4)

  • Na jednom z festivalov, kde sa film premietal, sa režisér Nacho Vigalondo vyjadril, že ak sa film niekomu nepáči, môže ho pokojne udrieť.
    (Marceloo)

Reklama

Reklama