Režie:
Sergio MartinoScénář:
Ernesto GastaldiKamera:
Giancarlo FerrandoHrají:
Michael Sopkiw, Valentine Monnier, George Eastman, Edmund Purdom, Giovanni Cianfriglia, Ottaviano Dell'Acqua, Tony Askin, Romano Puppo, Anna Kanakis (více)Obsahy(2)
Apokalyptická vize 21. století. Lidstvo pomalu vymírá. New York je v troskách. V těch přežívá směsice různých mutantů a lidí nakažených zářením na jedné straně a na druhé „elita“, hrstka lidí zneužívající moc za pomoci armády a policie. Obě strany bojují o ukořistění jediné plodné ženy, která může dát lidstvu potomka a tím mu zachránit budoucnost. Úkolem najít ženu je pověřen dobrodruh jménem Fire Flash. Povede se mu zachránit život na zemi...? (Q FILM)
(více)Recenze (28)
No hergot, co s tím? Na jednu stranu se na to (oproti tureckým vykrádačkám) dá místy celkem neironcky dívat a na určitou lacinost jsem si zvykl, jenže zase na druhou stranu mi to místy přišlo strašně nudné a ačkoli takové mi připadaly i ty turecké vykrádačky, tam jsem se nad tou špatností aspoň zasmál. Takže nevím, který z těch dvou typů vykrádaček bych upřednostnil, kdybych musel vybrat lepší. Ale asi bych byl pro ty italské, protože tu se aspoň nekradly záběry odjinud a pořád se mi na italský Útěk z New Yorku (s pravým italským Kurtem Russelem, samozřejmě!) dívalo líp než na turecké Star Wars,,, 2* ()
No jako kdybych na to koukal sám nebyla by to taková prdel, za to taky ty jdvě hvězdy že jsem se zasmál a hlavně u scény v tunelu. Takový italský béčko ve stylu Cyborg a Útěk z NY akorát s hercema co moc hrát neumí viz ten lilipután a né moc dobrýma kulisama viz to město co vypadalo jako by ho někdo postavil z lega. Jinak jsem se vcelku bavil a určitě budu chtit vidět další díly tohohle trashe. ()
Italský trash post-apocalipťák se vším všudy. Mutanti, cyborkové, písečné bouře, zdevastovaná města, vše s kulisama, které by za víkend hravě zvládnul výtvarný kroužek na základní škole, gumoví herci, zvuky zbraní, které v té době vydával tetris, dialogy, které by nevymyslelo ani nemluvně...Prostě vše, co má správný trash brakáč mít :). ()
Tak táto trashová talianska variácia na Útok z New Yorku a ďalšie klasiky ma bavila rozhodne viac ako napríklad Bojovníci z Bronxu. Aj pomocou miniatúr a špinavých interiérov plných krýs sa dá vybudovať slušná postapo atmosféra, samozrejme v rámci béčkovej tvorby. Martino bol macher na giallo, sci-fi mu už išlo menej (viď Paco - stroj na smrť), ale predsa sa skúsenosti len tak nestratia vo vákuu. Časom však dochádza filmu dych a to paradoxne tým, že sa k slovu dostáva zbesilá akcia v aute, ktorá by pôsobila prehnane aj v posledných dieloch F&F. Protivníci tu dokonca bez hlavy strieľajú po aute, v ktorom je ukrytá posledná nádej ľudstva. Chýba aj záverečný stret s ústredným antagonistom, v tomto prípade antagonistkou. ()
Kiss me with love! Asi nejumělečtější a nejhodnotnější béčkový trash, který jsem doposud viděl. Příběh má celkem dost twistů, implicitní motivy, "prokreslený" charaktery a dokonce tu i dvě minuty filosofují nad Guernicou, kterou má v pracovně hlavní zloduch, největší ubožák z historie filmu, kterej koupí ránu pokaždý, když je ve scéně. Do toho je vše nádherně laciný (i když jsem koukal na solidní "gore"), zábavný, není to úplně tupě natočený a vykrádá to hafec filmů - Blade Runner motivy v popředí s melancholickym hraním na trubku, nevyužité masky z Planety opic, ikonické pouštní road-rage intermezzo a lá Mad Max a samozřejmě koncept filmu z Útěku z NY. Jako Kurt Russell vypadá i hlavní hrdina Parsifal (lvl 10 charisma and dexterity agile human lady-killer rogue, AC +4 Chain shirt and blue jeans, +4 Dex, Feats: Improved initiative, weapon finesse, acrobatic, improved disarm, combat reflexes, improved unarmed strike) co má s sebou parťáky: Ratchet (lvl 10 cool hardcore tank, Str 20, all simple, martial and exotic weapon proficiency, +2 leather armor) a profesor (lvl 1 budižkničemu). Protivníci (lvl 1 commoner) mají postih k iniciativě -7 a hrozivě neefektivní equip z papundeklu (ručnice) a k dispozici maj jenom koně, zatímco chaotic good parta laseru odolný nezničitelný auto - nejlepší scéna tunění vozu, kdy Romano Puppo na zádech tahá obrovský plechy, a potom samozřejmě následná prezentace nezničitelnosti v zapasťovanym tunelu. (...) Vynechal jsem spoustu věcí, 2019 je prostě perfektní sranda. ()
Galerie (31)
Photo © StudioCanal
Reklama