Obsahy(1)
Co dělají vaši čtyřnozí miláčci, když nejste doma? Odpověď na otázku, kterou se trápí každý kočičkář a pejskař, najdete v animované komediální lahůdce Tajný život mazlíčků. Max a Katie jsou spřízněné duše, ti naprosto nejlepší kámoši na světě. Co na tom, že Max je pes a Katie člověk? Kdyby se Katie každý den na dlouhé hodiny neztrácela a nenechávala Maxe samotného v jejich bytě, byl by nejspokojenější hafan pod sluncem. Takhle to aspoň platilo do chvíle, kdy si Katie přivedla z útulku chlupaté psí monstrum jménem Baron a rozhodla se, že od té chvíle budou žít ve třech. Mezi Maxem a Baronem to byla nenávist na první pohled. Od první vteřiny vymýšlejí, jak tomu druhému ztrpčit život, což je přivádí do čím dál komplikovanějších situací. Ve finále skončí ztracení, opuštění a obklíčení skupinkou osiřelých zvířat, která pod vedením šíleného králíka vládnou městskému podzemí. Naštěstí má Max doma pořádnou smečku přátel, kteří se rozhodnou, že ho nenechají na holičkách a vydají se ze svých pelíšků na mimořádně dobrodružnou výpravu, jejímž cílem je nalezení a záchrana Maxe. Musí to navíc zvládnout v šibeničním termínu, než se jejich páníčkové vrátí domů. Jestli by nakonec nebylo lepší nepřemýšlet o tom, co bez nás dělají. (Cinemart)
(více)Videa (30)
Recenze (474)
Pro mě zklamání, mělo to velký potenciál, který tvůrci dle mého názoru nevyužili ani na 30%. Pár vtipných hlášek a scének to nezachrání a tak sem se i přistihl, že už koukám na hodinky kdy to skončí... Bohužel "hoooooooddddddnnnnnněěěěě dddddllllllooooouuuuuhhhhhhhýýýýýýýýcccchhhhhh 90 mmmmiiiiiiinnnnnnuuuuuutttttt" (pozn. v uvozovkách čti velrybsky) ()
Přijemně natočená animovaná oddychovka, u které se člověk poctivě zasměje (zejména v první polovině při seznamování se s postavičkami a při všelijakých pádech, skocích, úskocích atd.), avšak hlubší příběh nebo nějakou rovinu by zde divák hledal marně (např. ve srovnání s loňským V hlavě nebo s letošní Zootropolis), i když film obsahoval i nějaký ten odkaz na jiné snímky ("Dude, I'm a cat. - Well, nobody is perfect."), což musím ocenit. Ve výsledku jde o hezky strávených devadesát minut, během kterých se člověk kochá spíše animací, než aby mu byl nabídnut nějaký podnětnější materiál k přemýšlení. Tento snímek nejvíce pobaví mladší publikum a případné majitele domácích mazlíčků. ()
Animák na který jsem byl opravdu zvědavý. Z traileru vypadl film vtipně a očekával jsem přejemnou dětskou komedii. Bohužel většina vtipných momentů (ne-li všechny) byly právě v tom traileru! Ještě k tomu byly použity hned na začátku filmu. Zbytek děje byl takový nijaký, nikam pořádně nesměřoval a nudil. Snad jediné za co bych tvůrce opradu pochválil je právě promo kampaň před filmem. Protože to marketingově opravdu zvládly. Film jako takový však za moc nestojí. ()
Coz o to, je to prijemne a zabavne, ale co na tom, kdyz je to vsechno uz tak okoukane a zoufale nenapadite. Sled vice (zvireci party, prepadeni) a mene (tovarna na parky, stretnuti na moste) zdarilych skecu spojenych tim nejutlejsim moznym, po vsech strankach fadnim pribehem. Zamrzi ale predevsim nedostatecne charakterizovane postavy, za coz jiste nese vinu i tentokrat slabsi hlasove obsazeni (potesil jen Kevin Hart). Srovnani se ZOOTOPII jsou zrejme nevyhnutelna, ale tohle je o dost nizsi liga. ()
V osobním životě dávám rozhodně přednost psům, nicméně v tomto animovaném filmečku se mi nejvíc líbil rebel králík. Jsem rád, že se tvůrci nechali trošku unést, nevadilo jim lehounce „přitvrdit“ přidat trošku té akčnosti a hlavně se u toho nenudí ani dospělý. Na animáky se moc často nedívám, ale občas se nechám ukecat i na tohle. Pár scének je tu docela vtipných, děcka se u toho pobaví (což je hlavní), ale na víc jak průměr to vážně nevidím. ()
Galerie (163)
Photo © Universal Pictures
Zajímavosti (12)
- V kině byl před filmem promítán krátký mimoní film s názvem Mimoni jsou sekáči (2016). (Durdas)
- Jedná se o první animovaný film Erica Stonestreeta. (SONY_)
- Na začátku filmu hraje „Welcome To New York“ od Taylor Swift a na konci, když se páníčkové vracejí domů, hraje „Lovely Day“ od Bill Withers. (SONY_)
Reklama