Reklama

Reklama

Téměř sedmdesát let po neslavném odchodu se Adolf Hitler překvapeně probouzí v dnešním Berlíně. A první bilance jeho nové situace není radostná. Válka skončila a to porážkou, jeho politická strana neexistuje a chybí mu i milovaná Eva Braunová. Hitler „své" město sotva poznává. Berlín je plný cizinců a v Německu místo něj vládne žena, jakási Angela Merkelová. Po prvotním a zcela pochopitelném šoku, se Hitler rychle rozkoukává a navazuje kontakt s některými obyvateli dnešního Berlína. Hitler začne novou kariéru v pro něj dosud neznámém světě díky televizi. Sice nikoliv ve funkci vůdce národa, ale jako komik. A to díky tomu, že jej považují za naprosto bezchybného imitátora sebe samého. Protože své názory rozhodně nemění, jsou jeho vystoupení politicky velmi nekorektní. Postupně se stává nejen televizní hvězdou s vlastním pořadem, jeho vystoupení na veřejnosti získávají velkou sledovanost i díky internetu. Na svých cestách po Německu se setkává s mnoha lidmi a některé z nich jeho názory na dnešní situaci nešokují. Spíše naopak. Führer začíná mít jiné ambice, než jen být zábavným kritikem. Jeho ambice byly přeci vždy mnohem vyšší... (CinemArt)

(více)

Videa (4)

Trailer 2

Recenze (533)

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Chvíli mi trvalo, než jsem pochopil, že tvůrci film načali na vlnu Boratů a Brunů. Jen s tím rozdílem, že hlavní postavou je tady Adolf Hitler. I díky tomu uznávám nápad a koncept, který nemá chybu. Během sledování tohoto filmu mi bylo zle, kolik náckovství v sobě Němci stále mají. Sice o tom všichni víme nebo to alespoň tušíme..jenže dokud to člověk nevidí, tak se jenom domnívá. No a toto zjištění mi jako aktuální výpověď jednoho národa bohatě stačila. Také je to jediné pozitivum filmu. Film samotný totiž není ani moc vtipný, je zbytečně dlouhý a rádoby příběh je tu spíše jen jako doplněk ke zjištěným skutečnostem. To si ale pište, že Vám dobře neudělají. A dokonce se dočkáte i jedné ironické poznámky na naší zem... ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Er ist wieder da und Gott sei dank! Je vidět, že i Němci se sedmdesátiletým máslem na hlavě, co si po celou tu dobu raději panicky strkali hlavu do prdele při sebemenší zmínce o jejich ambicích ve čtyřicátých letech minulého století, už toho mají taky plné Zähne. První vlaštovka, po které se snad už brzy konečně dočkáme toho, že shodí tu vyžranou, korporátně židovskými klikami (Ahoj Soroši, ty manipulativní iluminátská mrdko, převlečená za mecenáše!) ovládanou svini a její EU pohůnky ze střechy Reichstagu, mešita Svatého Petra v Kolíně nad Rýnem nakonec snad tedy nebude a většina soudných Evropanů si spolu s Němci místo fanatického skřeku muezína s chutí poslechne raději to, jak se Angela rozprskává o dlažbu Platz der Republik. Čekal jsem nějakého dalšího Borata, ale je to až na pár frků spíše místy až mrazivé drama o tom, že se v dnešní zdegenerované společnosti může stát a stává hvězdou Tytrubka kdejaký narušený kokot, a které zároveň evokuje starý trezorový vtip, jenž by v dnešním pojetí zněl zhruba takto: Na radnici v Praze 1 naběhne chlápek v uniformě důstojníka Wehrmachtu, vletí rovnou do kanceláře primátora, hned ve dveřích vymrští pravici a zařve na celé kolo: „Heil Hitler!“. Úředník chvíli zaraženě čumí a přemítá, načež vyskočí, předpisově srazí kufry, vystřelí ruku a kontruje: „Heil, kdy jste přijeli?“ … Je jen velká škoda, že jim nevzal hlavní roli Bruno Ganz. Tenhle Áda byl až moc kašpar, brutálně přehrával a byl tak schopen znejistit jen pár lopat z NPD a několik hluchoslepých důchodců, pamatujících rozmach Třetí říše. Jinak si mohl klidně načesat patku a nalepit pod nos obdélníkový kartáč třeba Erdogan Atalay a vyšlo by to nastejno. Závěrem bych tu po delší době opět rád zanechal vřelý vzkaz pro věhlasného maloměstského filosofa a kardinálního kokota, mého milovaného uživatele Zadka99: Ve druhé světové zařvalo kromě 6 miliónů židů také 35 miliónů nežidovských civilistů. Válečným komediím se tu normálně veřejně chichotáš jako postižený debil a holocaust opravdu vtipný není? Řekl bych, že to je solidní hovno do větráku nebo absence předkožky. Následující košer historku si tedy transformuj na Armény, místo Ády si tam dosaď Abdülhamida II. a budeš se určitě za břicho popadat, ty uvědomělý moralisto: Stojí Hitler s pistolí na zahradě Orlího hnízda před studnou a kolem ní banda židů. Namíří na prvního a povídá: “Připaž a skoč dolů!" Ten radši skočí, Hitler za ním mrkne, pokývá hlavou a ukáže na druhého: "Levou ruku upaž, pravou připaž a skoč!" Skočí, Hitler za ním opět mrkne, zamyslí se a ukáže na třetího: "Pravou ruku upaž, levou připaž a skoč!" Skočí, Hitler za ním znovu mrkne, promne si bradu, ukáže na čtvrtého: "Obě ruce upaž a skoč!" ... Najednou se otevře okno a vykoukne Eva Braunová: "Ádo, až dohraješ ty Tetrisy, tak je oběd!" ()

Reklama

Sarkastic 

všechny recenze uživatele

„Četl jste mou knihu?“ – „Je tu těžko k dostání.“ Ač netknut předlohou a nalomen vlažnými recenzemi, na dílo s tak velkým potenciálem jsem se dost těšil. Po zhlédnutí však musím konstatovat, že film je krapet nevyrovnaný, a přesně takový byl i můj divácký dojem. Na jednu stranu mě hodně bavil, často jsem se smál (třeba u debaty o „plemenech“ či i té prvoplánovější parodie Pádu třetí říše), na druhou mi ovšem řada věcí moc vtipná nepřišla (krysí kulky…opravdu?), ale hlavně mi nevoněl znatelný (politicky korektní) přístup tvůrců snímku, který mě s různou intenzitou dráždil po celý film. Což se odráželo i v přelévání žánrů komedie a satiry, kdy jsem si místy docela přál, aby se film nesnažil plavat tak moc po oficiálním proudu (fakt, že šlo o německou produkci, tvůrcům občas viditelně svazoval ruce, netroufli si pak totiž tolik). To jde pocítit nejvíc v závěru, který vyzněl jak na politickou objednávku. Nicméně, na ty slabší 4* jsem si film přece jen ještě užil. „Proč dělat vtipy o cizincích? Když má někdo doma krysy, tak nevolá klauna, ale deratizéra.“ ()

jojinecko 

všechny recenze uživatele

Woody Allenova rovnica najlepšieho humoru = tragédia +čas. Ak by tento vzorec platil, komédie o Hitlerovi alebo z koncentrákov sú v súčasnosti akceptovateľná vec a vieme sa na to pozerať s nadhľadom, chladnejším odstupom. To čo v tomto filme začalo ako tá najhoršia možná povrchná odpadová zle natočená komédia, skončilo ako mrazivá dráma (!), pričom záverečné titulky s prestrihom na vodcov krajnej pravice, ktorý sa pomaličky ale isto derú na výslnie, sú na zimomriavky. Aj o našom "Vodcovi - županovi - poslancovi" platí presne ten istý scenár, ako tu bol načrtnutý a historicky sa len opakuje. Najskôr to bola figúrka, na ktorej sa všetci smiali, postupom času ten "pajác" získava moc, aj keď sa ešte usmievame (dokedy?). História sa opakuje a ja len verím, že tento film nie je proroctvom. Inak smutné mi prídu všetky tie povrchné komenty typu: "čakal som lepšiu komédiu a bla bla". Len aby o pár rokov neplatila opäť "Woodyho rovnica" a niekto sa nám nesmial, aký sme hlúpi a pohodlne ľahostajní. Za ten mimofilmový presah dávam piatu *. ()

Wacoslav1 

všechny recenze uživatele

Was ist das? Už je tady zas! Atraktivní námět přetavenej do určitě nadprůměrnýho filmu, ale dalo se to ještě víc rozbalit. Každopádně s tím čoklem to nemá chybu. Hej nigga, nigga! (nic pro Lacikeho) škoda, že tu podobných krutějších fórů nebylo víc. Taky mě pobavila ta zparodovaná scénka z Pádu třetí říše. Holt Áda se probudil do podivný doby, ale to neznamená, že by se nedokázal přizpůsobit. Hvězdičku u mě sráží ten konec a trocha toho povinného a podle mě zbytečného moralizování. Já vím, že Němci se furt vyrovnávají se svou minulostí a bla, bla, bla... ale už by to mohli hodit za hlavu. Tohle téma si o zparodování doslova říkalo a škoda, že se tvůrci báli jít aspoň trochu za hranu, ale jinak celkem podařená záležitost.65% ()

Galerie (35)

Zajímavosti (22)

  • Kniha, ktorú Hitler vo filme napísal je knižka, podľa ktorej bol natočený film. Je takisto písaná (z pohľadu Hitlera) a má rovnaký obal. (Jumar)
  • Ve scéně, kdy Hitler (Oliver Masucci) otevře internetový prohlížeč, lze spatřit logo Google, které má však již pozměněný design používaný až od 1. 9. 2015. Film je přitom zasazen do roku 2014. (dvorky1997)
  • Úvodná scéna, v ktorej kamera ukazuje oblaky v perspektíve zhora nadol a pomaly prechádza do moderného Berlína, je priamym odkazom na nacistický propagandistický film Triumf vôle (1935) Leni Riefenstahlovej. (Arsenal83)

Reklama

Reklama