Reklama

Reklama

Krvežízniví milenci

  • Velká Británie The Vampire Lovers (více)
Trailer

Obsahy(1)

Horor volně podle klasické novely irského spisovatele Sheridana Le Fanu „Carmilla“. Příběh se odehrává ve Štýrsku začátkem 19. století. Generál Spielsdorf vezme v ochranu slečnu Marcillu a ta se spřátelí s jeho neteří Laurou. Laura začne trpět nočními můrami, trpí chudokrevností a nakonec zemře. Brzy nato se Mr. Morton se ujme slečny Carmilly a poskytne jí útočiště na svém zámku. Mezi Carmillou a jeho dcerou Emou vznikne intimní přátelství. Podivné je, že Carmille vadí kříž a nesnáší česnek... (Mariin)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (35)

Fingon 

všechny recenze uživatele

70% Za horor bych to nepovažoval, spíš jen za příběh o upírce, která stále nemůže najít tu pravou společnici, ale při svém hledání za sebou nechává nejen zlomená, ale i zcela odkrvená srdce. Z Carmilly by docela dobře šla udělat postava, ke které by divák mohl chovat sympatie, pokud se o něco takového tvůrci snažili, zůstalo bohužel jen na půli cesty. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Po všech stránkách velice příjemná hammerovská adaptace Le Fanuovi klasiky. Herecky kouzelné, výpravou přímočaré. Jemný lesbický nádech přechází místy do velice explicitního. Svérázné snoubení s původním textem je k nezaplacení. Ve výsledku je tedy možné akceptovat změnu místa i nedokonale aplikované historické líčení. Karnsteinovská trilogie začala tak slibně... Těžko si jen vybrat, jestli Ingrid Pittové sedla více Carmilla nebo Bathory. ()

Reklama

EdaS 

všechny recenze uživatele

Docela příjemná, decentně erotická variace na klasické upírské téma. Na ženské se pěkně dívá, ale herečky jsou to mizerné. Škoda taky toho, že scénář nebyl nápaditější a film vlastně vůbec strašidelný. Když se tak dívám na plakát, nechápu, kam se ve filmu poděli ti za ruce svázaní lidé. Asi vypadli při závěrečném sestřihu. :o) ()

Mariin 

všechny recenze uživatele

Řekněme tuctový hammerovský horor podle romantické předlohy Sheridana Le Fanu "Carmilla" z roku 1872, kterou tvůrci moc nepochopili. Chybí tu tajemno, napětí, gradace, fantaskní romantismus ½ 19. století. Dobový i topografický středoevropský kolorit je chabý. S kostýmy a vizáží ústředních dívčích postav si Roy Ward Baker asi ve své omezenosti nevěděl rady; až moc je na nich vidět prosakující vliv konce 60. let (ty ženské by spíš zapadly do Formanových Vlasů). Nejvíce je to patrné u německo-židovské herečky Ingrid Pittové, jež představuje hlavní postavu upírky Carmilly. Navíc odhalená ňadra se do tohoto puritánského období naprosto nehodí a je to v rozporu s literární předlohou. Takže podle mého názoru je Baker jako režisér dryáčník a břídil, který si chtěl zajistit laciný úspěch těmito scénami. Ale přesto tu něco trošičku zajímavého, díky dobré původní literární předloze, zůstalo. Ale je to hodně málo. Prostě: eroticko-krvavé béčko vhodné někam do zaplivané putyky, dnes zajímavé spíše tím, co bylo nechtěné, jako produkt určité doby...Zatím tento námět nejlépe zpracovali Janusz Kondratiuk (polský Tv film 1980) a Gabriela Beaumontová (1990)... ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Mlha, hřbitov, tajemný hrad, zahalená postava z jiného světa, bouře, smrt. Typický hammerovský upírský horror s atmosférou gotických příběhů. Není až tak strašidelný, jde spíše o drama, i když několik napínavých scén se objeví (například pronásledování mladé dívky v lese). Důraz je dán především na mezilidské vztahy, ženskou nahotou se nešetří. Četné lesbické hrátky mají jediný cíl - nakrmit se. Jde tedy o hru kočky s myší spíše, než o sexuální vztahy. Ani krvavých scén není příliš, i když použití kůlu či zakrvavené tesáky mají své neodolatelné kouzlo. Příjemná kamera zaznamenává obraz na tehdy oblíbený Technicolor, u kterého i po mnoha letech překvapí dokonalé čisté a přirozené barvy. Nejste-li fanoušky hammerovských horrorů, nejspíše dvě hvězdy z mého hodnocení uberete. Já si však krvelačný příběh s převahou žen užil... ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

  • Keď sa Madeline Smith spýtali na jej sexuálne scény, povedala: "Jedna vec, ktorá bola pre mňa obtiažna, bol lesbický aspekt toho. Naozaj by som nemohla byť menej lesba než som. Chcem tým povedať, že ma absolútne nezaujímajú ženy, a tak som cítila pocit odporu. Neznášala som to, opovrhovala som tým. Ingrid tiež. Malo to však byť vášnivé a Michael Style behal okolo nás a hovoril: 'Diváci zaspia, ak do toho nevložíte niečo!' Vtedy som bola stále veľmi nevinná a nevedela som, čo do toho vložiť. Rozprávala som sa aj s Derekom Whitehurstom, asistentom réžie filmu, ktorý mi povedal, že niektorí členovia štábu sa cítili trochu zahanbene pri nahých scénach. Ale myslím, že sa im páčili. Možno len Derek bol trochu zahanbený. Je to môj dobrý priateľ, býva len kúsok odo mňa. Je to najmilší a najsladší človek, akého by ste kedy chceli stretnúť a možno preto sa hanbil. Myslím, že zvyšok štábu to tak necítil." (Arsenal83)
  • Počas natáčania scény, v ktorej Carmilla zaútočila na Madame Perrodot, Ingrid Pitt neustále vypadávali tesáky z úst a padali do dekoltu Kate O'Mara, čo vyvolalo búrky nekontrolovateľného smiechu oboch herečiek. Nakoniec Pitt schmatla žuvačku z úst jedného z členov štábu a použila ju na zaistenie svojich tesákov. (Arsenal83)
  • Madeline Smith. ktorá mala 19 rokov, keď film nakrútila, povedala, že nikto nespomenul nahotu, keď bola na konkurze, a nenapadlo ju opýtať sa, ani keď si prečítala scenár, v ktorom sa „stýkala“ s Ingrid Pitt v spálni. Povedala, že po zistení tej podstaty bola veľmi nervózna. Súhlasila však s tým, že to urobí, lebo nechcela, aby ju vyhodili. A navyše dostala ubezpečenie: "Keď prišlo na natáčanie, producent ma len vzal na jednu stranu a povedal 'Neboj sa, toto je pre japonskú verziu, nikto ťa tu neuvidí.'" (Arsenal83)

Reklama

Reklama