Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Dynamická lovestory plná tance a hudby. Život Mary a Buddyho se točí kolem jejich lásky, mají hlavně sami sebe navzájem a žijí romanticky v odstaveném přívěsu. Navíc je spojuje vášeň k tanci. Ve svém malém městě skoro na konci světa dali dokupy taneční skupinu, streetdance jim všem přináší přátelství, volnost a taky sny. Oba stejně jako ostatní členové skupiny sní o tom, že jednoho dne budou nejen zamilovaní, ale i slavní a bohatí. A dveře velkého světa i nablýskaného showbusinessu se jednoho dne opravdu pootevřou. Během tanečního battlu jim totiž uznávaný producent nabídne účast na castingu pro velkou televizní taneční soutěž. Zákulisí takové show má ale svoje tvrdé zákony, pro charakter každého z nich a pro přátelství bude sláva znamenat velkou zkoušku. Tu nejtěžší pak bude muset podstoupit láska ústřední dvojice. Zatím se milovali bez kompromisů, do jejich citů ale vstoupí nové a nečekané postavy. (Bontonfilm)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (95)

Likan7 odpad!

všechny recenze uživatele

Ono je to sice smutný, ale je fakt, že jakýkoliv díl jakékoliv estrády typu Československo má talent nebo Superstar, je zajímavější, akčnější a lépe natočený než tenhle šíleně trapný pokus o "první český taneční film". Kamera je šílená, film se snaží prodat Cristovao, který přitom hraje hodně malou vedlejší roli, scénář jedna velká křeč. A to ještě nemluvím o dabingu. Opravdu nechápu, proč se musí slovenští herci dabovat. Dobře, chtějí to, zkousnul bych to, jenže ten dabing je tak hrozný, že i na základní škole by jste to udělali lépe. To je fakt šílený, jak špatně ten zvuk zní. Když se tancuje, je to jen špatný film, ale čím více se film blíží do finiše, tím více se řeší vztahy a na to tihle neherci zoufale nemají. Jestli je Backstage první český taneční film, tak bych se nedivil, kdyby byl i posledním. Tohle je šílenost, která neměla vzniknout. ()

castor 

všechny recenze uživatele

Free, cool, crew. Drsní hoši, hbité spoře oděné dívky. Nějaký ten dějový kotrmelec, nějaký ten darebák v zákulisí, nějaká ta láska. A hlavně epická taneční čísla. Tak nějak všechno bychom plnili, ovšem u zbytku opisujeme velmi zoufale a na zahraniční vzory jednoduše nemáme. Což je s ohledem na jejich kvalitu o dost větší průšvih, než by se mohlo zdát. Není to úplná katastrofa, ale jednotlivá čísla (ač jsou vesměs povedená) jsou v podstatě jen atrakcí a nějaké pevné dějové švy okolo jsou potřeba. Jenže ty chybí. Zatímco většina členů skupiny plošší být snad už ani nemůže, my si všímáme hlavně tanečnice Mary, která vyrostla v dětském domově a nyní našla oporu v lídru skupiny Buddym. Jenže Buddy je trochu hajzlík, takže ona začíná mít blíž k outsiderovi Hugovi. Samotná soutěž, do které se skupina přihlásí, je navíc zmanipulovaná a prahnoucí výhradně po divácké sledovanosti, takže zelenou mají hlavně intriky a vytahování špíny na jednotlivé členy. A tady zatraceně selháváme. A zatímco dramaturgyně soutěže netuší, co mají za lubem producent a režisér, skutečný dramaturg u filmu chyběl asi úplně. Leccos na sebe totiž nenavazuje, nedává smysl. Zápletka je chatrná, zbyla jen melodramatická všednost a prázdnota. Průšvihem je pak i český dabing, který tahá za uši, a holt máme potřebu z našich východních sousedů dělat ještě víc nevěrohodné postavy. Režisérka Andrea Sedláčková má tři nominace na Českého lva, za tohle by ovšem zasloužila lehce přes prsty. ()

Reklama

David.Darco 

všechny recenze uživatele

Je to zlé a ešte horšie. Plytké postavy, basic dej opísaný zo série Step Up prevedený na našu krajinu. Choreografie samé o sebe nie sú zlé, ale toto je film nie hudobný klip. Kopa zbytočných prestrihov ma často rušila taktiež. Keď už nič, aspoň ma to naštartovalo na lepšie Slovenské snímky, ktoré si v dohľadnej dobe pustím. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Film s milosrdnou metráží. Opsat hloupé americké taneční romance typu Let’s Dance nemůže být žádná věda, zato opsat je do podoby ještě hloupější než originál, to už si žádá opravdu svébytný druh talentu. Monotónní hudba vyvolává migrénu, ale tanečníci jsou výborní. Historka sice přesně sleduje americký vzor, tedy dorostenecké putování za taneční slávou proložené milostnými trampotami, ale ve dvou dalších obvyklých rovinách, sociální a mediální, se Backstage dostává až za hranu bezděčné parodie. Taneční parta ze zapadlého slovenského podhůří zastoupí naráz chudobu, nezaměstnanost, drogy, romskou otázku, vzdor vůči zazobanému otci „privatizérovi“, úděl sirotka, dětský domov a nakonec i dojemný vzkaz z vězení s náznakem motivu v duchu hnutí MeToo, kdy postavy na plátně slzí a kino propuká v smích. Výchovný dovětek ze Spojených států už jen přilije poslední hořkou kapku do melodramatické břečky.Totéž platí pro šablonu showbyznysu, kde cyničtí televizní magnáti, bulvární média a lačná reklama manipulují bezelstnými dětmi. ()

mira007 

všechny recenze uživatele

Slovensko-český film který kříží taneční film typu Lets dance! a pořady Československo hledá talent má pár pozitiv: 1) originální námět v našem prostoru, 2) pozitivní energie 2) Mária Havranová . Film o partě životních outsiderů, kteří chtějí vyhrát tv taneční soutěž neurazí, neuškodí, ale že by nějak vtáhl do děje, který skoro není ( scénář opravdu jak od děcka ), se říct nedá. Hodnocení sráží následující: 1) námět okoukaný a aktuální tak před deseti lety 2) jestliže to nemá děj, mělo být těžiště v tanečních číslech, ale ty jsou tady spíše průměrné a nasnímané dost neatraktivně ( průměrné vystoupení v ČS má talent je desetkrát oku lahodnější ) 3) moje heslo, že pokud je děj o ničem, měl režisér aspoň nasadit roztomilá zvířátka, nebo svlíknout Marii Havranovou do naha, se nenaplnilo. Zvířátka žádná a Maria šla jen do nahoře bez zády ke kameře 4) největší vražda tohoto filmu se jmenuje DABING - nadabovat do češtiny partu Slováků, kteří hrajou Slováky - sorry ale přijde mi to jako dělat z českých diváků nesvéprávné debily. ()

Galerie (81)

Zajímavosti (7)

  • Pri finále majú tri skupiny rovnaké SMS číslo, pričom ale v základných kolách mala každá skupina vlastné SMS číslo. Hlasovanie preto nemohlo fungovať. (Johnny.ARN)
  • „Točili jsme vlastně celý rok, fuška to byla pořádná, hlavně kvůli převládajícím tanečním skupinovým číslům. Když se ohlédnu, tak mi to připadá jako taková velká mašina valící se časoprostorem,“ říká režisérka Andrea Sedláčková. (SONY_)

Reklama

Reklama