Reklama

Reklama

„Nejhloupější ďáblův hřích je ješitnost.“ Kdo na ni doplatí tentokrát? Zkušený komisař bojuje s prohnaným vrahem o život unesené dívky... Cestou do kostela v mlhavé horské obci Avechot beze stopy zmizí tichá patnáctiletá Anna Lou, dcera silně věřícího páru. Na pomoc při vyšetřování je povolán kontroverzní komisař Vogel, mezi jehož neortodoxní metody patří i víření veřejného mínění za pomoci médií. V rozpoutané mediální bouři vesničané i členové náboženské komunity se znepokojením zjišťují, že nikdo není mimo podezření a všechna jejich tajemství budou postupně propírána veřejně. Je znepokojivé zmizení Anny Lou pouhým dílem pubertálního vzdoru, nebo se v jinak poklidné obci skrývá vlk v rouše beránčím? Italský thriller se vyznačuje ponurou atmosférou odlehlého horského městečka a zdánlivě pozvolným tempem, které ale přináší množství dějových zvratů a rafinovaných nápověd. Jedná se o režijní debut spisovatele Donata Carrisiho, který adaptoval svůj vlastní román. (Česká televize)

(více)

Videa (8)

Trailer 3

Recenze (73)

honajz 

všechny recenze uživatele

Takhle to dopadne, když se autor snaží být děsně tajuplný a mít v příběhu minimálně dva nečekané zvraty, takže se v tom sám nakonec zaplete a logicky to zpětně nedává smysl. Tohle je nejenom tento případ, ale kromě slušné kamery a lokací (a zbytečně vleklé a dlouhé stopáže) už film nic jiného nenabízí. S nějakou atmosférou se tu vůbec nepracuje, stejně tak s onou mlhou, případné mysteriozní prvky jsou utnuty hned v zárodku, a to, co diváka napadne po scéně u paní na kolečkovém křesle, je nakonec pravda... jen to prostě zpětně nedává smysl. Jean Reno se tu objeví asi ve třech, čtyřech scénách jako psychiatr. A blbý polda je až tak chytrý, až je nakonec blbý. V jednu chvíli jsem měl pocit, že sleduju jeden díl Specialistů pouze s daleko větším rozpočtem a slavnějšími herci. ()

oveckaoa 

všechny recenze uživatele

Nezáživný film co Vás unudí k smrti koukal jsem na to třikrát s přestávkami  ve 2 dnech až taková je to nuda. Někdo unese a zabije holku z nějaké křesťanské sekty povolají detektiva co už jeden případ posral, když obvinil nevinného (proč ho povolaly je mě záhadou?) ten najde záznam s bílým džípem a obviní jeho majitele otázka je je to on nebo ne? Na konci zjistíme, že je to náhodný chlápek co je tam tak 20 minut proč to dělal nevíme  našlo se to tělo nevíme jak dokázal někomu sebrat krev a půjčit si asi nevědomky jeho džíp nevíme nic prostě nevíme a ani se nedozvíme. 20 procent ztráta času. ()

Reklama

Chrustyn 

všechny recenze uživatele

Velice táhlý thriller, který nehraje úplně podle pravidel. Vyšetřující policista je docela hajzl, tempo a i žánr se v půlce mění a přestože se snaží o twisty, neumí je správně vygradovat a šokující tečku jsem očekával někdy po 5 minutách, vzhledem k obsazení. Není to špatné ale od thrillerové detektivky očekávám něco jiného. ()

PROCESOR 

všechny recenze uživatele

Slušná kriminálka, co vás velmi rychle vtáhne do děje a už nepustí. Tak, jako si hraje hlavní inspektor s medii a veřejným míněním, tak si hraje s námi autor předlohy a jenom on nám mistrně  servíruje  po kouskách, kam chce, abychom se dívali. A díváme se vždy tam, kde je rozsvíceno. Za mě maximální spokojenost. ()

Amonasr 

všechny recenze uživatele

Pěkně zamotané mysteriózní psychologické krimi, plné postav značně vyšinutých z normálu, což umožňuje režisérovi a scenáristovi v jedné osobě konstruovat stěží uvěřitelné zápletky a zvraty. Účel pobavit diváka něčím nečekaným a originálním byl splněn. Co si taky tvůrci mají pořád vymýšlet, aby uspokojili stále zpovykanější auditorium. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (7)

  • Donato Carrisi odráža v tomto filme aj myšlienku, že "zločin podporuje biznis", pretože láka návštevníkov. Toto založil na vlastnej skúsenosti, keď pri komentovaní správ pre malé talianske mestečko zistil, že mestská pizzeria smerovala k bankrotu, až kým kriminálny prípad v meste nezískal celoštátnu pozornosť. Následne sa posilnil turistický ruch v meste a pizzeria sa dostala do nevídaných ziskov. (Arsenal83)
  • V tomto filme a v ďalšom filme Donata Carrisiho L'uomo del labirinto (2019) je opakované použitie čísla 23. Toto číslo sa v jeho filmoch používa ako nešťastné číslo spojené s vraždou, smrťou a nebezpečenstvom a v Taliansku má aj nešťastný význam. V talianskej histórii bol napríklad Julius Caesar zavraždený po 23 ranách dýkou. (Arsenal83)
  • Natáčalo sa v Carezza, v obci Nova Levante / Welschnofen v Trentino-Alto Adige. (Arsenal83)

Reklama

Reklama