Režie:
Joe WrightScénář:
Tracy LettsKamera:
Bruno DelbonnelHudba:
Danny ElfmanHrají:
Amy Adams, Fred Hechinger, Gary Oldman, Julianne Moore, Jennifer Jason Leigh, Wyatt Russell, Brian Tyree Henry, Jeanine Serralles, Anthony Mackie (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Kvůli agorafobii se drží doma, ale posedlost novými sousedy jí nedá spát – psycholožka, co se snaží vyřešit brutální zločin, který na vlastní oči viděla z okna. (Netflix)
Videa (2)
Recenze (217)
Hitchcockovka bez Hitche,která není vůbec špatná,ale k tomu aby byla opravdu dobrá jako by jí něco chybělo.Nejsem teď úplně schopen identifikovat co to je,protože mě prakticky celou dobu bavilo novou Wrightovku sledovat,nedá se jí upřít slušná atmosféra,vizuál je taky v pořádku,stejně jako herci (hlavně Amy Adams protože zbytek má hodně málo prostoru),ale schází tomu větší šmrnc a charisma.Co se týká zvratů,tak ty jsou víceméně očekávatelné a žádný z nich mi nepřišel extrémně přestřelený,ale vlastně ani moc překvapivý (ve tom smyslu,že po první zvratu/odhalení sem čekal ještě minimálně dva a bylo celkem jedno jaké budou)...60% ()
(5/10). Od Ženy v okně jsem toho očekával daleko více. Amy Adams mě dost bavila v podobně laděném psycho seriálu Ostré předměty a očekával jsem podobnou kvalitu. No bohužel jsem dostal dost ubohou divnou verzi. Nedívá se na to špatně až na některé scény, které mi přišly až fakt ubohé, ale to by se tomu dalo ještě odpustit. Režisér měl k dispozici přehršel herců, kteří by si zasloužili daleko víc prostoru, ale oni ho tady nemají. Jediný, kdo trochu dostal svému jménu, byl Gary Oldman. Jinak můj objev roku Wyatt Russell bohužel nemohl pořádně předvést co v něm je. Shrnutí - Docela pitomý thriller, který se v závěru snaží být překvapivý, ale ve výsledku to je tak akorát trapné a pro potřeby scénáře. Viděl bych to na průser a promarněnou příležitost. Jsem z toho fakt zklamaný a mírně znechucen. ()
(42/2021) / Vôbec nie taký zlý film, ako hodnotenie napovedá. Hlavne Áčkový kasting láka rozmýšľať o tomto kúsku s Áčkovým očakávaním. Keby v tom hrali no name herci šlo by podľa mňa o nadpriemernú žánrovku s odpovedajúcim scenárom. Pekne natočené, rozumné množstvo twistov a prekvapivo akčný záver. Na Netflix, pohoda. (6/10) ()
Od úvodního odkazu na REAR WINDOW je jasný, že budeme mít co do činění s variací na Hitchcocka. Kamerové průlety zas připomenou PANIC ROOM a překombinovaný děj a haluzní scény již po 20 minutách napoví pointu, která jako by vylezla ze SECRET WINDOW. Ve výsledku celkem zábavná taškařice již viděného s koukatelnou formální stránkou, ale dějově přesranou klišé a "moderními" politicky korektními manýry, kdy !SPOILER! starýho Amy Adams hraje Afroameričan a mají spolu mulatku, což působí jako pěst na oko, protože typově se k sobě vůbec nehodí. V tomto ohledu je film vlastně rasistický, protože manžel mohl být Asiat a mohli spolu mít položlutou mestičku. V neděli ráno u snídaně se to dá přežít, ale koukat na ten prasečí ksicht Amy Adams večer může být celkem oříšek. Vypsychlou schizofrenní píču sice umí zahrát věrohodně, ale srát ji do každýho druhýho filmu smrdí diskrimací fyzicky potentnějších kolegyň. ()
Tento film je dobre nasvietený. Nič viac. Artový midcult, pri ktorom človeku ostáva rozum stáť, kde a čo sa udialo, že ten film nevyšiel. Talentovaný a skúsený režisér, uznávaný a vypísaný dramatik, geniálny skladateľ filmovej hudby, Á-čkový cast, pútavý názov (odkazujúci okrem iného na Hitchcocka). A výsledok? Nestojí za reč a naozaj ani za pozretie. ()
Galerie (27)
Zajímavosti (7)
- Úvodná scéna, kde hlavná postava uteká dole schodmi s červeným dáždnikom, sa natáčala 38 krát. (Black_spider)
- V úvode filmu je vidieť scénu s Jamesom Stewartom z filmu Okno do dvora (1954), s ktorým má film viacero spoločných prvkov. (megajalec)
- Natáčení probíhalo od 6. srpna do 30. října 2018 v New York City. (SONY_)
Reklama