Režie:
Joe WrightScénář:
Tracy LettsKamera:
Bruno DelbonnelHudba:
Danny ElfmanHrají:
Amy Adams, Fred Hechinger, Gary Oldman, Julianne Moore, Jennifer Jason Leigh, Wyatt Russell, Brian Tyree Henry, Jeanine Serralles, Anthony Mackie (více)VOD (1)
Obsahy(2)
Kvůli agorafobii se drží doma, ale posedlost novými sousedy jí nedá spát – psycholožka, co se snaží vyřešit brutální zločin, který na vlastní oči viděla z okna. (Netflix)
Videa (2)
Recenze (217)
Začal som to pozerať, hovorím si, je to podľa asi nejakej dobrej knihy, hneď hľadám vychytávky na druhý plán a zvraty. Pozerám so záujmom. Po hodine si ale hovorím, čo to kurva je? Nie a nie sa rozbehnúť, nie a nie doniesť a ukázať nejaký záchytný bod aby divák vedel alebo aspoň začal tušiť že čo. Záujem opadol. A čím ďalej to išlo, tým viac z toho bol len klasicky TV film thrillerového typu. Bez zásadného zvratu, s otrlým koncom a vyvrcholením príbehu, ktorý už vlastne nikoho nezaujímal. Joe asi nemal do čoho pichnúť tak na toto kývol. Pozitívum ale je, že blond robí Julku mladšou. Sklamanie. 2 z 5 ()
Joe Wright má rád Hitchcocka, je to vidět a je to dobře. Škoda jen, že si na Ženě v okně nedal podobně záležet také scenárista, protože finále je takové, no, tuctové. Čekal jsem rozhodně něco zajímavějšího než trochu očekávatelné zúčtování, které na mě zapůsobilo jen Wrightovou režií, výkonem Amy Adams a hudbou Dannyho Elfmana, ovšem ne moc tím, oč (a komu) v něm šlo. Jinak jsem ale spokojený a například scéna s autem je podle mě přímo nezapomenutelná. ()
Zručná a pohledná filmařina, jak už dala hned zkraje tušit úvodní jízda kamery po bytě a domě. Aspoň se trochu vyvážila výjimečná šerednost hlavní představitelky, jejíž odpudivý fejs zasíral obrazovku ca dvě třetiny filmu. Ale je fakt, že k téhle roli by nějaká charmantní kráska vůbec nesedla. Nesympatická tučná husa bez jakéhokoliv osobního života, zapíjející klepky chlastem a permanentně čumící sousedům do oken. Psycholožka, která se údajně živí psychologickým poradenstvím a přitom sama zralá na armádu cvokařů. Postupně se sice leccos vysvětlí, ale ta ženská mi svým zjevem stejně otrávila celý film. A pointa mě sice překvapila, ale zároveň mi i přišla dost pitomá. Na druhou stranu kladné hodnocení si zaslouží trojlístek Moore, Oldman a Leigh (která bohužel nedostala skoro žádný prostor), a taky už zmiňovaná dobrá filmařina a estetický vizuál (tedy až na...) ()
Amy Adams jako agorafobický křeček v noční košili se sklony k alkoholismu a přehánění. A nebo..? Wright nejspíš tušil, že disturbování přes okno do dvorů a ložnic už je vyčerpané téma, tak se snažil vše ozvláštnit vizuální samohanou v modro-nachově-oranžovém oparu a „vyššími“ scénami jako třeba zasněžený vrak auta v obývacím pokoji. Bez Hitchova nadhledu a s finále na střeše se špatným odtokem dešťové vody však nakonec místo vrcholu došlo k ochabnutí.. Oldmana trošku načesat nahoru, obléct do červeného sametového županu a už by zase mohl olizovat břitvu.. ()
Hezky vizuálně pojatý psychothriller, od kterého čekáte nějaký promyšlený mindfuck, protože všechny postavy se už od začátku chovají, jako kdyby přišly z jiného světa. Ale on nakonec jen střídá nepřekvapivé twisty, které jsme viděli stokrát, s twisty mírně překvapivými - ale to jen proto, že jsou tak debilní, že by nikoho navážno nenapadly. Jindy by nad tím filmem stačilo mávnout rukou, ale vzhledem k tvůrcům - jako už po několikáté v krátké době - je nutno konstatovat, že docela průser. ()
Galerie (27)
Zajímavosti (7)
- Natáčení probíhalo od 6. srpna do 30. října 2018 v New York City. (SONY_)
- Anna (Amy Adams) pozerá pred spaním filmy Temná pasáž (1947), Laura (1944), Rozdvojená duša (1945). (megajalec)
- V úvode filmu je vidieť scénu s Jamesom Stewartom z filmu Okno do dvora (1954), s ktorým má film viacero spoločných prvkov. (megajalec)
Reklama