Recenze (5 169)
Vůle (2023)
Toto je fakt len o vôli dopozerať to. Jedna akcia na začiatku a potom sa to už len vlečie a riešia sa ľudské pohnútky. Absolútne ma to nebavilo. Mielants chce byť strašne artový a vystavať príbehy na postavách, točí však len chujoviny a preveľkú nudu. A pritom to malo taký potenciál. 1 z 5
Profesor a šílenec (2019)
Film o slovách so skvelým obsadením a výkonmi. Inak bohapustá, dlhá konverzačka. 2 z 5
Ukradené jméno (2021)
Taká klasika o ukradnutej identite, ktorú kanada točí jak na bežiacom páse. Tu je výhoda len to, že je to dobové. Inak je to dlhá predlhá nuda, kde sa nič nedeje. 2 z 5
Syn (2022)
Boha, dostal by na piču, dva krát a keby to nepomohlo, internátna vojenská škola. Smrad spičený, iritoval ma a nie len on, ale celá táto degenerovaná precitlivená skurvená generácia týchto mentálov. ODPAD!
On se bojí (2023)
Nejaká chujovina, Andersen na steroidoch alebo čo. To sa nedalo pozerať a už vôbec nie dopozerať bez ujmi na zdraví. Musí vám tu dobre jebať, keď tomu dávate viac ako hviezdičku. ODPAD!
Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024)
Ja už pri jednotke som vravel, že dvojku nepotrebujeme, ale prišla. Sedem statočných v Star Wars šate znovu zasahuje. Prvá polka je na samozavraždenie sa, druhá je full ničiteľská a akčná. Stačí to však? Rozhodne nie. Najsmutnejšie na tom je, že záver odhalí zvrat, ktorý naznačuje trojku, a to už fakt nezvládnem. 1 z 5
Foodies (2022)
Jednoduchý film o jedle, sociálnych sieťach a láske. Našťastie tam nebola černota. 1 z 5
Operace Mořský vlk (2022)
Extrémny amaterizmus a lacnota. Najdrahšie boli efekty a herci. Mrte chýb, chabá akcia, proste Luke opäť nesklamal a doručil. 1 z 5
Rozpolcená (2022)
Bol by to veľmi priemerný thriler, síce s dobrým rozbehom a zvratmi, ale stále priemerný. Potom je tu ale Lilly Krug a jej postelové scény. A to si zaslúži jednu navyše, nebudeme sa ojebávať. Chcem ju vidieť aj ďalších počinoch! 3 z 5
A pak přišla láska... (2022)
Čo to kurva.....? ODPAD!