Poslední recenze (89)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Disney štúdiu sa úspešne podarilo zabiť pôvodú Star Wars atmosféru a z pôvodnej značky spravil niečo iné - úplne obyčajné vysokorozpočtové sci fi, ktoré je plné klišé a ktoré len vykráda pôvodný SW svet bez toho, aby čokoľvek zmysluplné doplnilo. Navyše, film je plný scenáristických kiksov a WTF momentov, ktoré zážitok zrážajú ešte o úroveň nižšie. Nová trilógia nemala nikdy vzniknúť a ak hej, tak ako nejaký nesúvisiaci spin off. Toto si pôvodný príbeh nezaslúžil.
The Defenders (2017) (seriál)
O dve triedy slabšie ako prvé dve série Daredevila. Slabučký scenár plný prázdnych fráz a často vyslovene tupých dialógov v kombinácii s nesypatickými hrdinami (Iron Fist a Jessica mi vyslovene vadili) je zničujúca kombinácia. Akcia vo väčšine prípadov tiež úplne o ničom (kde sa podeli brutálne vyhypované scény z druhej série Daredevila?). Celé to tiež tiahnu dole hlavní záporáci, ktorí sú nemastní, neslaní a vlastne úplne nezapamätateľní. Sklamanie.
Vetřelec: Covenant (2017)
Najnovší Votrelec má zrejme doposiaľ najhorší scenár z celej série. Tým pritom nemám namysli zle napísané dialógy (tie sú v zásade ok), ale samotné gro filmu - príbeh. Kombinácia pokračovania príbehu Prometea a klasického votrelca nevyšla. Scenáristi si v podstate vybrali to najhoršie z oboch príbehových svetov a spojili to do celku, ktorý jednak búra klasický svet a atmosféru pôvodných votrelcov a zároveň predstavuje klasický béčkový, neoriginálny a často veľmi stupídny horor. To všetko ešte podčiarkuje fakt, že každý jeden dejový zvrat je dopredu predvídateľný a diváka tak počas filmu (ani ku jeho koncu) nečaká žiadne prekvapenie, ale len frustrácia hlúposťou jednotlivých hrdinov. Naozaj veľké sklamanie. Vizuálne inak fajn, k hercom tiež nie je veľmi čo vytknúť. Ak ale nefunguje scenár, je všetko ostatné zbytočné.