Recenze (119)
Jurský park (1993)
Ale ty děti mě vytáčí :((
Vylomeniny (2013) (pořad)
Je to podle mě fakt vtipný..ale 20 tisíc se mi zdá docela málo...:)
Miláček (2012)
Nic mi to tedy nedalo...a ''pohledného mladíka'' bych si tedy představovala trochu jinak :/
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Jedna hvězda za ''plakát z Temného rytíře'' ;)
Iron Man 3 (2013)
Vypadá to tak, že dám 4... ale jsou to fakt slabý 4 - ve srovnání první díl byl naopak vrcholem pěti hvězd :) Právě co do srovnávání, bych ale moc nesrovnávala. Nějaké to klišé myslím přežiju, co mi ale vadilo bylo vlastně navázání na Avengers. Fakt to působilo jako pěst na oko, když se po dvou realitivně reálných dílech začne mluvit o mimozemšťanech :/ Něco takového, jako by se v Pelíškách začalo probírat setkání s Rumburakem....
Sekai no čúšin de, ai wo sakebu (2004)
Teda to mě ale zklamalo! ;( Nebylo to špatný, to vůbec ne...ale bylo to prostě nijaký..a takový obehraný. Podle mě při hodnocení taky záleží na tom, v jakém pořadí nějaké filmy vidíte..
Lupin III: Cagliostrův hrad (1979)
Musím přiznat, že tohle je můj nejmíň oblíbený film od Miyazakiho...ale viděla jsem ho v češtině, tak dám jisté tři hvězdy, na které by se to určitě v japonštině dostalo..
Poslední výkřik (2012)
To nemůže být pravda...
Podzim v New Yorku (2000)
Slabé ;-(
Ulice (2005) (seriál)
Víte, když chodíte každý všední den do práce a přicházíte v 6 a ono to v půl 7 začíná.... :D člověk si rychle zvykne