Oblíbené seriály (10)
Black Books (2000)
Simpsonovi (1989)
Dr. House (2004)
Dexter (2006)
Počáteční nadšení po několika prvních dílech bohužel poněkud opadlo, takže jdu o hvězdičku dolů. Po dokončené první řadě můžu říct, že je to velmi dobrý seriál (a Michael Hall je k sežrání, sakra co to zase píšu), ale House se mi zdá momentálně o něco lepší.
Červený trpaslík (1988)
Jistě, pane ministře (1980)
Jistě, pane premiére (1986)
Gumídci (1985)
Mééďovéééé, skáááčou jako míčky gumovééééé, Gumídci Méééďovéééé.... Miluju, miluju, miluju!