Recenze (153)
Noc hrůzy (2011)
Ani jednou jsem se nezasmál nebo nelekl.... ale přesto má film jiné kvality. Herecké výkony, kamera, režije, trocha očekávatelnosti a celkový konečný dojem.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Prvních pár dílů se musí překousnout ale čím hlouběji se dostáváme, tím větší mají autoři volnost a epizody získávájí skvělý dávky humoru a nevázanosti v dokonalý míře.
Glee (2009) (seriál)
Takový Muzikál na střední s tím rozdílem, že tohle je reálnější, používají moderní muziku a je to mnohem větší zábava.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Jsem na rozmezí mezi 3 a 4 hvězdičkami. Film se klůli očividnému tlaku producentů až příliš odklání od knižní předlohy a pro mě se tak jako pro fanouška knižní serie stává těžko stravitelný. Záčátek má až moc rychlý spád a sama bitva i pár důležitých fakt jsou naprosto jinak. Jako film úspěch ale jako film podle knihy fail.
Než si pro nás přijde (2007)
Konečně po dlouhé době 5* film. Za skvělé herecké výkony, za líbivost, za humor, za nostalgii.
Auta 2 (2011)
Film má na 4* za humor, postavy, příběh a skvělej dabing. Ale Achilova pata všech filmů dneška, jejich předvídatelnost.
Super (2010)
Prvně mě opravdu nadchla realičnost.. ta ale začíná gradovat a na konci je to už na mě trochu moc.
Pařba v Bangkoku (2011)
Počkat.. tohle už jsem někde viděl. No jo, v prvním díle.
Kung Fu Panda 2 (2011)
35% akce, 35% humoru a 30% předvídatelnost
Rychle a zběsile 5 (2011)
Lehce předídatelný ale jen v maličkostech. Škatulkovitý postavy ale v tomhle případě to moc nevadí. Na druhou stranu skvělá závěrečná scéna a všude pěkný ženský.