Recenze (103)
Krvavá sklizeň (2007)
Zajímavé téma 10-ti biblických ran, slušná "mystery" atmosféra, dobrá Hilary Swank...70%.
Edith Piaf (2007)
Edith Piaf - neuvěřitelný životní příběh lemovaný tragickým osudem, neuvěřitelný hlas - krásný a smutný, neuvěřitelný výkon Marion Cotillard... 90%.
Stmívání (2008)
Asi jsem beznadějná romantička...to je mi novinka. Od filmu jsem nic nečekala, vlastně jsem se na něj ani netěšila, jak všichni v okolí básnili o Stmívání a Robertovi, ach...:) Nad upírem Edwardem doteď neslintám, ale Stmívání mě prostě něčím dostalo, i když už se dávno neřadím mezi pubertální slečny. 80%.
Déšť z pekla (2007) (TV film)
Jedním slovem katastrofa, nevím, co víc dodat...furt jsem čekala, že se objeví Chuck:) 10%.
Peklo s princeznou (2009)
Celkem příjemné překvapení, čekala jsem další z řady nepovedených pohádek poslední doby... 65%.
Na výpravě s Jeffem Corwinem (2005) (seriál)
Jeff je fakt hrozný pako, ale jinak zajímavý přírodopisný dokument. 60%.
Všichni moji blízcí (1999)
Skvělé herecké výkony, silné téma začátku druhé světové války a židovské genocidy... Přes pomalý rozjezd plyne film až do mrazivého finále. Smutný a dojemný film, před panem Nicholasem Wintonem musím pokleknout! 85%.
Zvonilka a ztracený poklad (2009)
Moc příjemná a roztomilá animovaná pohádka pro děti, 70%.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Nejsem žádný odborník na Terminátora, Skynet apod. a přiznám se, že teprve před pár dny jsem viděla první díl a až po přečtení obsahu dvojky jsem pochopila, proč se najednou Arnoldova úloha obrátila... Vzpoura strojů mě bavila, akční sci-fi nářez střídaný s vtipnými momenty a "nesmrtelnými" hláškami - 70%.
Adresát neznámý (2001)
Hodně drsný film plný násilí, krutosti, nenávisti a beznaděje... Měla jsem chuť to občas vypnout (hl. scéna brutálního ubíjení psů) a vzdát to, ale přestože mi přivodil depresivní náladu, stálo to za shlédnutí - zvláštní poetika filmu má něco do sebe a asi mi dlouho zůstane v paměti... 80%.