Recenze (133)
Krvavý sport (1988)
Tento film mě zaujal už v dětství. Když ho rodiče přitáhli z nějaké burzy, hned jsem se do něho pustil. Rychlodabing byl samozřejmě součástí všech těchhle filmů, ale to v té době vůbec nevadilo. Van Damme a jeho baletní otočky mě prostě dostaly. A i když tenhle film zde nemá moc velké hodnocení, já ho doporučuju všem, co mají rádi bojovou klasiku.
Pouta války (2004)
Dosud ne moc známý režisér Je-Gyu Kang natočil opravdovou pecku, podle které je film Zachraňte vojína Ryana pouhá „hadra“. Fascinující, dojemný příběh a vizuální zpracování na výbornou. Přesně toto nabízí tento film. Jediná nevýhoda je snad trvání filmu. 140 min by mohlo leckoho odradit. Leč pokud toto zkousnete a zažerete se do děje, prožijete doslova filmový orgasmus.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Když jsme s přítelkyní na tento film šli hned první den promítání do kina, byli jsme plni očekávání. Potom přišlo sice trochu zklamání, protože děj byl nevalné kvality. Ale i tak pro totální fandy Predátora a Vetřelce to bude určitě „vzkříšení“ dvou dlouho spících monster. BTW: Nejvíce se nám na konci líbilo otevřené pokračování představené křížencem Predátora a Vetřelce, kterého jsme nemohli pojmenovat jinak než „PRDELEC“ :)))