Recenze (133)
Potomci lidí (2006)
Vizuálně moc pěkné, ale příběh zase tak fascinující není.
Happy Tree Friends 3 - Třetí úder (2004) (video kompilace)
Morbidní jako vždy :) Některé díly slabší, ale pořád dost morbidní :)
Mezi námi zvířaty (2006)
Slabší, ale pořád zabávný animák :)
(J)elita ze střídačky (2006)
Tuhle věc jsem si pustil pozdě večer a byl jsem si jistý, že u toho usnu. S překvapením jsem neusnul a dobře jsem se bavil, takže doporučuju každému, kdo se chce zasmát.
Černý štír (2006)
Vizuálně moc pěkné, ale příběh mne bohužel moc nechytl. Možná kdyby byl Banquet o něco kratší, byl by i lepší.
Voják (2006)
Klasická akčňárna ve sytlu 80-tých let. A to je právě dobře. Výbuchy, svaly, sem tam humorná hláška. Paráda.
Poslední polibek (2006)
Až příliš realistické, ale to je dobře. Ukazuje se zde jak byste se měli skutečně zachovat ve vztahu, v životě. Bohužel v dnešní době se to už moc nenosí a tak děláme kraviny, podvádíme, lžeme,....
Síly temna (2006)
první polovina dobrá, druhá slabší
Síla úderu (2006)
Dobrý Stývne, máš na krku další pěknou sračku.
Ďábel nosí Pradu (2006)
spíše tři a půl, kdybych byl ženská, tak bych dal asi 5 :)