Recenze (133)
Resident Evil: Zánik (2007)
Resident Evil: Shitinction - Nemůžu se rozhodnout jestli tohle bylo sračkéznější nebo to byla dvojka. Každopádně na jedničku nemají oba dohromady
Neviditelný cíl (2007)
Mlátičky parádní, ale ve story sem se trochu ztrácel
Opičí král (1986) (seriál)
dětství :)
Transformers (2007)
Lidi, nechte si ty referáty :) Byla to prostě dokonalost! Už teď se mi ježí chlupy na palci pravé nohy, když pomyslím na dvojku.
Aa! Megami-sama (2005) (seriál)
Prostě dokonalé :)
Cesta bojovníka (2007)
Tak tohle byla hustá sračka...
Noc úplňku (2006)
Po tom, co jsme se na Restless se Systemem dodívali, tak jsme fakt moc nadšení nebyli. Já u toho asi 3x málem usnul.... :) No ale jsou i horší filmy. Prostě oproti traileru byl Restless takový hovnový průměr.
Měsíční svit (1985) (seriál)
Sakra... staré dobré časy u telky :)
Tlouštík z Beverly Hills (1997)
Asi tady ze svýma pěti hvězdičkama moc nezamachruju, ale dívat se na nemotorného tlusťocha, který všechno podělá mě dostávalo do kolen. Smutné je, že někteří lidé, kteří tady hodnotí si myslí, že všechny filmy musí mít nějakou intelektuální myšlenku nebo dobře vymyšlený příběh. Pletou se.
Dům u jezera (2006)
Krásný film, možná kdybych viděl korejskou předlohu, tak by mi to nepřišlo, ale takhle se mi film moc líbil a každému ho můžu jen doporučit.