Oblíbené seriály (5)
Archer (2009)
Dexter (2006)
Smilf (2017)
Velmi, velmi příjemné překvapení. Děj o ničem, ale je natolik prosycen pozitivní energií, že každou epizodu končím s přiblblým úsměvem na tváři. Skvělá oddychovka s obstojnými dialogy, decentním humorem a nádhernou Frankie Shaw.
Ajťáci (2006)
The Guild (2007)
Nečekal jsem že narazím na něco, co bude o MMO a upřimně mě to dostalo. Takhle jsem se nebavil dlouho . "Do You Wanna Date My Avatar? "