Recenze (253)
Deváté srdce (1978)
Hustý! Dětem za trest, když zlobí, dospělým pro potěšení.
Hrátky s čertem (1956)
Uřvanej Pepíček Bek mezi papundeklem...ble.
Tmavomodrý svět (2001)
Podle mého životní role Oldřicha Kaisera.
Krvavý román (1993)
Knížku mám moc rád, ale tohle jsem nedal. Odpad nedávám jen proto, že existují filmy pánů Trošky, Soukupa a Olmera.
Cirkus Humberto (1988) (seriál)
S jedním kamarádem jsme to na vojně sledovali každou neděli večer a nechali si od ostatních nadávat do komunistů. Co je k tomu vedlo, Bůh suď.
Pískovna (2004) (TV film)
Nádhera. Krásně zahraný, civilní snímek, líbilo se mi to o poznání víc než Lovec a datel.
Zapomenuté světlo (1996)
Ale ona paní Žilková umí hrát, když chce! A scénka s Lábusem mě posadila na zadek.
Hodinářova svatební cesta korálovým mořem (1979)
Na gymplu to byla pro nás málem kultovka, docela by mě zajímalo, co bych na to řekl teď. Hláška k zapamatování: (svatba v ohrožení): "Rozešli se!" - "Ty ses zbláznil, jak se můžu rozeslat?!"
Lišáci, Myšáci a Šibeničák (1970)
Když je za oknem sníh a zima a dám si k tomu horký čaj s rumem...to je pro mne takřka esence zimní pohody.
Panna a netvor (1978)
Ségře bylo asi 8 když to šlo v sobotu dopoledne a stejně byla půlku filmu hlavou pod dekou.