Recenze (253)
Petar Introvič - hanspaulské blues (2022) (TV film)
Moje mládí... Gongy, Chmelnice, Petynky...Petar byl náš Pánbu a kdyby šlo dát tady za to 10 hvězdiček, dám je bez váhání!
Tahle doba není pro nás (2021) (TV film)
Tak, jsem starej tremp. Sice odkojenej spíš zlatou érou Greenhornů, ale budiž, beru Nedvědy jako v jistém smyslu legendy, i když jsme z nich mívali spíš srandu. Ale asi jsme je jistým způsobem respektovali (já měl vždycky Frantu radši, škoda ho). Ale tenhle "dokument" mi přišel fakt úplně o hovně. Dověděl jsem se, že legendární Toronto je polozbořené a Honza má rád tlačenku. Vůbec mi ten způsob zpracování nesednul. Dvě hvězdy dávám z úcty k bardovi.
Jak si nepodělat život - Nonstop lahůdky (2019) (epizoda)
Příjemná, civilní, možná komedie, možná vztahové drama, těžko říci. Ale hezky se na koukalo, herci hráli a Zuzančino "Naboso" k tomu dost přesně sedlo. Už první díl se moc líbil a tohle se povedlo ještě více...
Přání k mání (2017)
Ze začátku jsem nevěděl, jestli od toho znechuceně odejít, nebo tomu dát šanci, pak mě to ale začalo tak nějak divně bavit (zejména ta partička kolem mladýho Jandáka) a nakonec jsem tomu přišel na chuť.
Zimní příběh (2014)
Asi u tohoto záleží na rozpoložení, v kterém to člověk vidí. Mně to sedlo. Vykašlal jsem se na hledání logiky v ději a nechal se nést atmosférou, vizuálem a hudbou. A dalo se to. Crowa ani Farrella jsem snad ještě neviděl ve filmu, který by se mi nelíbil...
Malí letci (2008)
Jako jo. Ačkoli to chvílema vypadalo dost ulítle, neskutečně mě to bavilo - v zásadě tam byli všichni (včetně jakože záporáků) vcelku sympaťáci a celý to mělo fajn tempo.
Nikdy nejsme sami (2016)
Divnej film o divnejch lidech, ale nic proti tomu. Jenom - že to hovno nebylo opravdický, prosím?!?
Nekonečný víkend (2008)
Mě to teda docela zaujalo. Takové příjemně mrazivé a přiznávám, že se mi vždycky ulevilo, když byl po noci střih na ráno. Myslím, že atmosféru to mělo vystavěnou přesně...
Zlatá horečka (1974) (seriál)
Jo, Kadajča - mstitel kmene, kultovní postava na střední škole, dobrej rastaman...
Žena v černém (2012)
No, tak jako sám doma bych se na to asi v noci dívat nechtěl. Fascinovaly mě ty vymazlený detaily interiéru domu - nemluvím o těch děsnejch (děsivejch) opicích, ale třeba ta pohovka přikrytá, co vypadala že pod hadrem někdo (něco) sedí... Asi bych v tom domě dlouho nepobyl. A náhodou - ten konec byl docela fajn.