Recenze (233)
Jeřábi táhnou (1957)
Velmi autenticky působící válečný film...především díky době, kdy byl natočen...doporučuji, dnes už žádný film z této doby nemůže této opravdovosti dosáhnout.
Kvarteto (2017)
Pana Krobota má ráda, ale jeho filmy....to je opravdu katastrofa.
matka! (2017)
Hodně zajímavý film, který buď příjmete ze všemi jeho otázkami a minimem odpověďmi, nebo Vás zcela mine a spíše pohorší či znechutí...Pro mě po dlouhé době velmi inspirativní film o aktuálním tématu- kdo / či co je nám matkou?, co vše to obnáší, když se jí staneme ? Kde jsem já a kde my? ...ale každý v něm asi najde něco jiného...
Tvář vody (2017)
Tohle je velké zklamání, čekala jsem něco ala Faunův labyrint, ale tohle je něco mezi vykradnutou Amélii z Montmartru a klasickým "holywoodským akčním dojákem", navíc mi to celé přišlo příšerně přestylizované a umělé. Ale alespoň maska tvora se povedla.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Zajímavý takový ala Coenonský film, konec sice dosti překombinovaný, jako by se autor ztratil a nevěděl si rady, ale jinak určite stojí za shlédnutí- skvělá atmosféra a jako vždy výtečná Frances.
Naprostí cizinci (2016)
Konečně po dlouhé době neotřelý, originální film zabývající se současným stavem společnosti- především všeobecným odcizením se, přetvářkou a pokrytectvím, a to i mezi nejbižšími.
La La Land (2016)
Tohle mě nějak minulo, nebyla jsem schopna dokoukat...
Než jsem tě poznala (2016)
Příjemná podívaná - taková milá kombinace Amélie z Montmartru a Nedotknutelných.
Co se mnou uděláš (2015)
Zcela zbytečný, klasický festivalový film, kterých existují stovky, ne-li tisíce. Chápu, že se jedná o prvotinu, ale i tak si mohla autorka lépe nastudovat problematiku epilepsie, ve výsledku se jedná o úplný blábol.
Tohle je náš svět (2016)
Nějak to všeobecné nadšení kolem tohoto filmu nechápu, mě jaksi minul bez zanechání hlubší stopy. Celkově na mě působil jako klasická americká propaganda ( tentokrát alternativního stylu života)- povrchní po všech stránkách.