Recenze (233)
Pouta (2009)
Nekonečné 2,5 hodiny s psychopatem, děkuji, nepotřebuji.
Černobílý svět (2011)
Opravdu milé překvapení- příjemně strávené 2 hodinky, které uběhly ani nevím jak. Takhle nějak by měla vypadat kvalitní tragikomedie, 100% spokojenost.
Perfect Days - I ženy mají své dny (2011)
Příjemná oddechovka. Ale nejlepší je stejně Cirkus ponorka.
Dvojí život Veroniky (1991)
Melancholie, dokonalá hudba, nesčetně otázek.........typický Kieslowski.
Kůže, kterou nosím (2011)
Nějak se nemůžu zbavit dojmu, že Almodóvarovi postupně, ale jistě dochází dech........pro mě velké zklamání.
Norské dřevo (2010)
Povedená adaptace, která velmi věrně zachycuje atmosféru knižní předlohy. Asiaté tento typ filmu holt umí:).
Arirang (2011)
Co je to film? Je to hra? Je to sebezpytování? Faleš či upřímnost? Jsme to my? Jsem to já?
Marketa Lazarová (1967)
Uhrančivá balada, která v celé své kráse může vyniknout jen na filmovém plátně - viděno na MFF KV 2011.
Medianeras (2011)
Naprosto nevyvážený scénář, jehož výsledkem je 1,5 hodiny nudy a osudové setkání, které postrádá veškerou logiku a souvislosti , v poslední minutě filmu.
Melancholie (2011)
Film o zániku světa - takto velmi zjednodušeně je film v tisku charakterizován /což je všeobecně zvykem u všech Trierových snímků/. Pravdou však je, že samotná apokalypsa, či její průběh, je metaforou našeho myšlení a chování. Rozhodně výstižněji bychom film mohli chakterizovat jako studii deprese a různé možnosti vypořádání se s ní- to celé samosřejmě v jedinečném vizuálním Trierově podání. Dle mého názoru jeden s nejsrozumitelnějších a nejpřímočařejších Trierových filmů.