Recenze (18)
Pulec a velryba (1988)
Pro mě osobně skutečně srdcovka, protože film na mě působil skromně a upřímně. Osobně si myslím, že co se týče děje, tak to trumfne všechny díly zachraňte, Willyho i delfína flipa (filipa). Neotřelé tváře tam hrají, a rozhodně to má své kouzlo. Hlavní hrdinka je občas trochu rozmazlená a člověk by měl chuť jí praštit, ale když to přežijete, tak si užijete poměrně zajímavý a řekl bych i poučný film.
Sex ve městě (1998) (seriál)
Dávám tři hvězdičky za vtipné hlášky z úst Samanthy Jones, navíc je to nejlepší šu***! Zbytek seriálu je jedna velká nuda, hlavně jak se jedná o Carrie a pana Božského.
Partička (2011) (pořad)
Pokud bych někdy hledal synonymum pro slovo "odpad", tak bez rozmyšlení použiju název tohoto pořadu. Dokážu se zasmát všemu, ale tohle je silné kafe i na mě. Věřím, že by pořad byl daleko lepší, kdyby tam bylo jiné obsazené. Dano Dangl mi je trnem v oku už jen tím, že "moderuje" slovensky český pořad. Duo Suchánek a Genzer jde od 9 k 5. Doby TELE TELE jsou již dávno pryč, na pánech se podepsal zub času, takže mi jejich vtipky příjde spíš nechutné než vtipné. Pořad vypadal velmi nadějně, ale ani po 4 dílech ve mně nevzbudil zájem a chuť se zasmát. Každopádně slovenská verze tohoto pořadu je o dost lepší, abych tedy pouze nehanil.
Charlie: Všichni pejskové jdou do nebe (1989)
Bezkonkurečně nejlepší pohádka, kterou jsem, kdy viděl. Charlie hravě strčí do kapsy všechny slavné Disneyovky, které často postrádají hlubší kontext. Pobaví a určitě chytí za srdce.
Dobrák Rover (1991)
I po 23 letech se rád na tuto pohádku podívám, protože je dle mého názoru nadčasová, neokoukaná a je ukázkou toho, jak má vypadat animovaný film pro děti. Starší diváci jistě ocení vtipné scénky v podání mladého kohouta a jeho "staré" (tlustá nervozní slepice). Do dnes se chlámu nad hláškami "Dej ty pracky od krůty" nebo "Pojď k mámě....(následuje proplesknutí". Celý film pak vylepšují poměrně chytlavé songy.
X-Men (2000)
Velice podařený sci-fi film. Hlavně začátek hodnotím jako velice vydařený. Scéna z 2SV je rozhodně bezkonkurenční. Na filmu se mi nelíbilo, že se některé postavy nestačily ani projevit a zemřely (Žabák, Šavlozub). Za nejtrapnější a zároveň asi nejvtipnější považuji scénu, kdy Storm upeče Žabáka bleskem. Samotnému aktu předchází rádoby vtipná "hádanka" z úst Storm, která je mířena ke zmíněnému Žabákovi. "Víš, co se stane s žabákem, do kterého uhodí blesk? ..... To samé, co s každým jiným". Člověk by čekal nějakou zábavnou hlášku a vyleze z ní tohle.
Sám doma (1990)
Neodmyslitelná součást mého dětství. Nicméně, musim říct, že jsem ve filmu vždy fandil spíše dvojici zlodějů.
Cesta na tajuplný ostrov 2 (2012)
Pokud venku prší a potřebujete si zarelaxovat, tak je tento film určitě ideální. Rozhodně nedoporučuji při sledování filmu přemýšlet, protože je to velmi oddechové dobrodružné sci-fi. Celkový děj není přiliš zajímavý a jeví se jako ohrané klišé. Celkově tři hvezdičky dávám za obsazení herce Dwayna Johnsona, který nudný děj oživuje vtipností. Velké plus pak dávám remaku písně "Somewhere open the rainbow". Trnem v oku mi snad byl jen hlavní hrdina Sean (Josh Hutcherson), který se snažil zahrát roli vzpurného nevlastního syna. Postava Seana, která přípomíná kombinaci Bastiena z Nekonečného příběhu a Harry Pottera, je vskutku otřesná. Za mě 65%.