Recenze (114)
Svět podle Putina (2017) (seriál)
Odporný prokremelskovlezprdelní hnus !!! Odpad na n tou!!!
McLeodovy dcery (1996) (TV film)
Film je hodně příjemná záležitost, australský venkov, krásné farmářky.
Psí kusy (2019)
Hezká podívaná pro malé děti.
The I-Land (2019) (seriál)
Mně se to dost líbilo, nebylo to tak dobré jako Ztraceni, ale i tak mně to přišlo dost dobrý.
Narušitel (2019)
Zajímalo by mě, kolik hodnotitelů fakt film vidělo (nejen četlo negativní recenze a vysmahlo další ) .... ano má to chyby a zbytečnou popisnost na konci, ale jinak to není špatný.
Princezna a dráček (2018)
Velmi hezká ruská pohádka ve stylu Disney pohádek . Velmi slušný dabing, hezká animace.
Old Shatterhand (1964)
Nechápu tak relativně "nízké" hodnocení , spolu s Pokladem a základní trilogií , jde o nejlepší Mayovku z 60. tých let
Popelka (1969) (TV film)
Nestárnoucí pohádka pro nás "staré" :-)... krásná sedmnáctiletá Eva Hrušková, mladý Jiří Štědroň, charismatický bard Jan Tříska a k tomu krásné a nezapomenutelné melodie. Tahle pohádka mně chyběla po emigraci Třísky v roce 1977 , kdy ji komunističtí sráči zakázali. Nádhera :-)
Na vseki kilometar - II (1971) (seriál)
Vysíláno v Československé televizi bylo a už to nebylo ono. První řada měla jakési nechtěné kouzlo, v době temna, druhá už byla dějově po válce a byla nudná jak prase.
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Největší zklamaní bylo, že se celý děj filmu vlastně nestal, kurva...