Recenze (96)
Saw: Hra o přežití (2004)
mrazivé a strhující zahájení série, která bohužel s dalším a dalším dílem zapadala do odpadní žumpy.
13. komnata - 13. komnata Evy Holubové (2006) (epizoda)
syrové, velice syrové
Trhák (1980)
Kdo je kdo u filmu? Dramaturgové většinou vůbec netuší, co se točí, režiséři se chtějí hlavně vyspat s klapkou, produkční nemá peníze, scenáristům se film rozpadá mezi prsty a celé to vlastně řídí skriptka. Některé písničky ale zas tak valné nejsou, Hanka Zagorová už vůbec ne a občas je to úlet až moc
Matrix (1999)
originální scénář, úžasná kamera a střih, revoluční bullet-time a další efekty, výkon Keanu Reevese a Laurence Fishburna, nádherná Carrie-Anne Moss atd. atd. - Matrix je prostě milník a první díl trilogie je skoro jako malé zjevení.
Hříchy pro pátera Knoxe (1992) (seriál)
originální nápad detektivního seriálu, kterému na kvalitě přidává atmosféra živého vysílání a ubírá příšerná ateliérová stylizace, odpuzující herecké výkony (např. Martin Zounar v prvním díle série) a často dost trapné vtipy. Kdyby se Hříchy pro pátera Knoxe točily dnes a ne v neodemokratické televizní euforii, mohlo to dopadnout lépe. Za nápad ****, jinak je to na **.
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Ač je prostě neoddiskutovatelné, že major Zeman byl vyroben na zakázku tehdejšího režimu, je to propaganda soudobé státní bezpečnosti a řada dílů je naprosto lživá a napadá tehdejší „nepřátele státu“ (Štvanice, Vrah se skrývá v poli nebo Rubínové kříže), s přimhouřením oka má seriál solidní herecké výkony a některé díly nejsou ovlivněny ideologií ani trochu (např. Kvadratura ženy). Vzhledem k tomu, že vím, jak to bylo doopravdy, díly jako Bestie, Studna nebo Kvadratura jsou naprosto brilantní detektivka, a navíc je Liškova hudba skvělá, tak dávám ****