Recenze (247)
Samaritánka (2004)
Sice dávám průměrné hodnocení, ale i přesto doporučuji shlédnout!
Bezva polda (1999)
Já jsem byl teda mile překvapen. Film to není zase tak extra, ale mě se na tenhle příběh opravdu příjemně koukalo. Závěrečnou De Nirovo hlášku s koulema odtedka řadím mezi jednu z nejlepších filmových hlášek co znám :)
Zánik Empire Falls (2005) (TV film)
Občas trochu klišovitá, ale taky originální a hlavně příjemná podívaná.
Cow and Chicken (1997) (seriál)
Totálně šílený, ale zároven vynikající!
Psycho (1960)
Téměř vůbec na mě film nepůsobyl vzhledem k době jeho natočení nějak směšně nebo k smíchu. Naopak atmosféra fungovala výborně. Celkově, ale na mě neměl film takový účinek, ale na dobu vzniku to má hutnou atmosféru a titul hororové klasiky si zaslouží.
Čtyři pokoje (1995)
První dvě povídky jsou opravdu špatné, hlavně ta první je řekl bych úplně o ničem. Celý film zachranují dvě zbylé povídky, které jsou prostě zatraceně vtipné a cool!
Cashback (2006)
Tenhle film mi doporučil můj dobrý přítel a já další den neměl zrovna na co koukat. Tak jsem neváhal, pustil si ho a jsem naprosto ohromen! Je to po všech stránkách nádhera, nemám co vytknout!
Gran Torino (2008)
Vůbec by mě před shlédnutím nenapadlo, že to bude taková cool jízda plná skvělých hlášek a reálných pohledů na stupidní gangy. Clint jim to všem natřel jak se patří a celý film byl prostě skvělý a pro mě i dost sympatický. Je mi jedno, že ten film má díry. Já jsem byl slušně spokojený a nadšený. Stojí to za to!
Invaze (2007)
Moc příjemná scifi u které mi, ale scházelo něco co by mě jaksi uchvátilo, protože podobné filmy opravdu můžu. Tady jsem to pravé, ale nenašel.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Nevím co je na první půlce tak moc geniálního, podle mě nic. Je to skvělý rozjezd, ale určitě nic extra. Naopak druhá půlka s upíry je povedené zábavné béčko, které netrpí zbytečnými počítačovými efekty.