Poslední recenze (46)
Moje vina (2023)
Jak se na chvili vratit ke svemu nactiletemu ja a zasnit se. Jako dospelak vidim jedno velke klise-hodna holka vs bohaty zlobivy kluk, vlastne ne tak zlobivy, vlastne jasne, je hodne sexy…no a pak jde realne dospelak stranou a vrati se ta nactileta holka, ktera si potrebuje ihned objednat knihu, protoze touzi vedet, jak to bude dal. Proste tohle neni vysoka filmarina, ale je to vec, ktera funguje. Od filmu nekdy totiz chceme presne to-beztrestne snít. A ktera zenska rika, ze se na to nediva, lze a po nocich tajne louska druhy dil :)
Manifest (2018) (seriál)
Tři hvězdy za dvě série a nasazení herců u těch dalších. Jde to strmě dolů, stává se z toho čím dál praštěnější podívaná. A vyřešení celého problému v poslední sérii? Jako vážně? BUBUBU? Smáli jsme se z toho zklamání.
Deadloch (2023) (seriál)
Nekorektní je výstižné slovo. Tady je všechno tak jinak. Osvěžující a zábavné, s prupovídkama, které se děje nijak netýkají, ale všichni jsme byli rádi, že tam jsou. Nám doma se to líbilo :)