Poslední recenze (576)
Zabití posvátného jelena (2017)
Humr mi perfektně sedl a těšil jsem se na Jelena. Tady to ale taková paráda není, zvlášť nezúčastněný přednes herců, který v Humrovi tak fungoval, zde absolutně selhává. Jinak téma a hlavně druhá půlka skvělé, ale nesedl jsem si z toho na zadek.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Mix Farga a české Pustiny. Mám rád McDonagha i Coeny, takže film přímo pro mě. Frances, Woody a Sam naprosto úžasní.
Vražda v Orient expresu (2017)
Bál jsem se... ale nakonec mě velmi příjemně překvapila lehkost, s jakou to Branagh natočil. Akční scény nerušily, kamerové nájezdy byly příjemně vymazlené, Doylova hudba líbivá a i na ten knír se dalo zvyknout. Konec, který mohl lehce sklouznout do přeemotivovaného melodramatu byl velmi hezky a citlivě vyladěn, všechno si to hezky sedlo a já odcházel velmi spokojen. Krása.