Recenze (96)
M*A*S*H - Nashledanou, sbohem a amen (1983) (epizoda)
Vtipné, ale daleko cíe vážně a často smutné....jako celek dokonalé...
West Side Story (1961)
Po celou dobu poměrně dost velká nula. Věřím tomu, že spoustě lidem se film líbil, ale je to nevá generace, kterou film těžko zaujme.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Nejlepší díl...ale trochu roztahané, uměle natahované, prostě je to škoda, jinak by šlo o mistrovské dílo
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Vážně dobré, pro mě zajmavější než díl první, což je divné, protože bez prvního by nebyl druhý. Přijemná podívaná.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Pán prstenů je bezesporu výborný film podle skvělé knihy, takže neberte ty čtyři hvězdičky nějak zle, jen to je moc složité
Raymonda má každý rád (1996) (seriál)
Ne dokonalé, ale stejně poměrně vtipný seriál, který určitě není pro každého, ale stojí za zhlédnutí
Batman začíná (2005)
Skvělý, úžasný film pod vedením Nolana je spolu s TDK nejlepším Batmanem
Stmívání (2008)
Nuda natáhlá do dvou hodin obsahuje stupidní dialogy, nudnou režii, a herce, kteří ze sebe dělají totální hlupáky. Samotný námět ale není špatný. Ovšem je prezentovám tak špatným způsobem, až je to k pláči.
Vřískot (1996)
Ano, je to blbost, ale vážně dobrá blbost, u které se člověk slušně pobaví...
Sedm let v Tibetu (1997)
Ne nezáživný výlet do Tibetu, ale ne něčím výrazný, nebo strhující. Poprvé se mi líbilo, podruhé už nadšení silně opadlo