Poslední recenze (7)
Enderova hra (2013)
Skvělý, Úžasný, Dokonalý.. a nebudu dál šetřit superlativy protože pro mě jako člověka který považuje knižní předlohu za jedno z nejlepších literárních sci-fi, byl film velkým překvapením (oproti mým očekáváním). Ano, velká část důležitých věcí tam chybělo, film téměř úplně vynechal Enderovy vztahy se sourozenci a jeho celkový "odpor" k válčení a zabíjení. Ano, hodně věcí bylo změněno, aby více lahodilo oku diváka-nečtenáře: První bitva u Mloků, bitva Draků proti dvěma armádám spojena s bitvou s obklíčenou bránou. Ale i přes to všechno, je pro mě film dobře zkrácenou verzí knižní předlohy ve velmi slušivém kabátku.
Sunshine (2007)
Podobnost s Horizontem události čiště náhodná, i když tam těch podobností je dost. Nicméně další v řadě sci-fi o záchraně planety. Tohle beru. 4*
Útěk z MS-1 (2012)
Jedna ze tří hvězdiček je za slečnu prezidentovou. Ale ono to v podstatě nebylo až tak špatný, až na úvodní honičku která měla grafiku jako 10 let stará PC hra, a pár dalších drobností.