Recenze (30)
Jeden musí z kola ven (2011)
Perfektní špionážní drama, které se opírá o nabušené herecké obsazení a s ním související skvělé herecké výkony. Film musíte pořádně sledovat, jinak nebudete vědět o co jde!
Sergeant Slaughter, My Big Brother (2011)
Klasicky perfektní Hardy v krátkém komediálně střiženém dramatu, které určitě stojí za shlédnutí.
Temné stíny (2012)
Sice se na to hezky kouká, ale zároveň se člověk zrovna nebaví. Konec filmu je nudná slátanina, kterou ani skvělý Depp a sexy Eva Green nezachrání. Nezbývá než doufat, že se Tim Burton s blížícím se "Frankenweenie: Domácí mazlíček" předvede v lepším světle.
Scary Girl (2011)
Krátkometrážní kravinka, která mohla být vtipnější.
Chuť znovu žít (2012)
Sentimentální příběh, který neoslní, ale ani neurazí. Komedie převládá nad dramatem a Morgan Freeman je "pro změnu" skvělý.
Fracek (2011)
Veliká nuda plná "White Trash", kterou ani Chloë Grace Moretz nezachrání. Drama se nekoná a komedie chybí úplně.
Rebelka (2012)
Po delší době opět perfektní animák, který rozesměje a pobaví. Skvěle graficky zpracovaná pohádka, srovnatelná s Jak vycvičit draka.
Escape from City 17 (2009)
Škoda, že si tvůrci více nepohráli se scénářem. Každopádně vzhledem k faktu, že to natočila partička nadšenců s omezenými prostředky, je třeba říci, že odvedli lepší práci, než leckteří autoři béčkových akčňáků.
Hasta la vista! (2011)
Tragikomičtější film jsem snad ještě neviděl. Jednoduchý a přitom silný.
Total Recall (2012)
To jestli tento (dle mého) zbytečný remake vykrádá nebo nevykrádá jiné filmy neřeším. Béčkové Sci-Fi, které sice pěkně vypadá a na Farrella s Beckinsale se dá první polovinu filmu koukat, tak od druhé půlky už těžce nudí a já musel počítal každou minutu do konce, abych neusnul. Jessica Biel je nevýrazná, Bill Nighy se filmem jen mihne a samotná absence Marsu je trestuhodná!