Recenze (221)
Krab bubeník (1977)
Výborný film, se skvělým Rocheforem, Richem a Perrinem odehrávající se převážně na moři, pro které mám velikou slabost. Silný příběh a skvělá kamera.
Muž navíc (1967)
Dobrý válečný film, s tehdejší francouzskou hereckou špičkou.
Villain (1971)
Dost drsná záležitost, s výborným Burtonem.
Dobrý den, smutku (1958)
Jako vždy skvělý Preminger. Mě ale totálně dostala Sebergová, je v tomhle filmu (je to její druhý film!) neuvěřitelně křehká a krásná, ale také zdatná manipulantka s osudy jiných a na mě na konci filmu opravdu padl smutek...
Le Démoniaque (1968)
Docela vydařený a napínavý psycho-thriller.
F... comme Fairbanks (1976)
Tento film si myslím, je dost příznačný pro celý Dewaerův život, hrál tak, že vlastně nehrál, myslím, že v soukromém životě byl takový jako v tomto filmu. Proč se s ním před natáčením Miou-Miou rozešla? Protože s ním patrně nebylo jednoduché žít. V závěrečné scéně filmu vykřičel celou frustraci, ze svého života a z rozchodu s ní. Miou - Miou je ve filmu excelentní tak jako Dewaere, ale protože jsou to mí nejoblíbenější francouzští herci, není můj komentář patrně objektivní.
Čarodějky ze Salemu (1957)
Film o čarodějnických procesech v Americe. Skvěle zahraný Yvesem Montandem, Simon Signoretovou a Myléne Demongeotovou, všichni tři za své role dostali ceny za herecký výkon v Karlových Varech v roce 1957. Scénář Sartre a Aymé, kamera Renoir, co víc si přát. Ještě dodám, že Vávrovo Kladivo na čarodějnice, bylo o dost drsnější.
La Dérobade (1979)
Výborné drama s jako vždy výbornou Miou-Miou.
Tři miliardy bez výtahu (1972)
Příjemná komedie se skvělým hereckým obsazením.
Tereza Desqueyrouxová (1962)
Krásný film, jak po stránce obrazové tak i obsahové. Skvěle zahraná role od Emmanuelle Riva a u mladého Noireta už začínalo probleskovat jeho budoucí skvělé herectví. Jasných pět hvězd, tenhle film mě prostě chytil za srdce.