Recenze (9)
SuperStar 2013 (2013) (pořad)
Hrůza, děs... Nesympatičtí moderátoři i porota v čele s Farnou, o které jsem do teď netušil že je až tak blbá.
Gympl s (r)učením omezeným (2012) (seriál)
Solidní průměr, rozhodně né odpad, není to sice vtipnější než Comeback, ale proč ne, nevypadá to vůbec špatně. Jak nemám rád Ondřeje Brzobohatého, tak tady je to celkem sympaťák. 5/10
Avengers (2012)
Prostě nejde jinak než za 5 hvězd, film se opravdu povedl, nepostrádá akci ani skvělý humor, těm co se líbili jednotlivé filmy se tohle bude jistě taky líbit.
Aréna národů (2012) (pořad)
Celkem solidní pokus o zábavný pořad, rozhodne lepší jako wipeout na nově z kterého udělaly trapnou soutež s nesympatickýma moderátorama i soutěžícími, Dávám 3/5:)
Johnny English se vrací (2011)
Solidní průměrná komedie, já se pobavil a to mi stačí, nic víc jsem od toho nečekal. + Jedinečný Atkinson :)
Tajemství staré bambitky (2011) (TV film)
Ale jo úplná blbost to nebyla, několikrát jsem se i zasmál. Klus by se měl ale držet zpěvu to mu jde. PS: Nechápu komentáře a hodnocení po 10min to mi nepřipadá moc soudné.:)
Nenasytný parazit (2010)
úvod dobrý, pak to ale jde dost z kopce až to přestává uplně bavit, jedna hvězda za tu pěknou hérečku (Nora Kirkpatrick)
Orel Deváté legie (2011)
Příjemný historický film kde s celkem nízkým rozpočtem dokázali vytvořit zajímavou zápletku, která je patrná už z názvu. Po Centurionovi další kvalitní film s touto tématikou.
Policie Modrava - Za lepších okolností (2011) (epizoda)
Jeden díl Četnických humoresek předčí celý tento film. Vydržel jsem u toho hodinu a jediný pocit z filmu je ospalost. Jedna hvězda za tu krajinu.