Oblíbené filmy (9)
Avatar (2009)
Po zhliadnutí filmu som mal nutkanie sa postaviť predčasne zo sedadla a dať mu standing ovation. Od prvého okamihu čo film začal do poslednej sekundy som mal oči doslova "prilepené" na plátne a užíval som si vizuálne orgie naplno. Samozrejme ako inak v 3D. Bol som ako malý chlapec ktorý hľadí na výklad hračkárstva. V niektorých momentoch mi až vlhly očné kútiku od nadšenia čo som videl a čoho som bol svedkom. Nebol som jediný! Pohlad do prava, pohlad do lava a ludia so sánkami spadnutými poriadne nízko! Pokial ide o príbeh je samozrejme známa vec ktoému filmu/príbehu sa podobá a nejakú hlbokú "head bursting" myšlienku vňom hladať je márne. No ajtak pán (Mr.Perfection) Cameron "splodil" prelom a milník vo filmovej branži. S 3D efektami tam mal rezervy, ale je to len začiatok a verím, že do budúcna sa môžeme tešiť na spústu nových 3D "lahôdok"
Potomci lidí (2006)
Kill Bill (2003)
Wrestler (2008)
Gran Torino (2008)
Big Lebowski (1998)
Počátek (2010)
Po zasadnutí do kino sedadla (skôr uzučkého sedadielka...) som plný očakávaní a nadšenia čakal na začiatok (alebo skôr počiatok? :P ). Ihneď po pár minútach bolo jasné že pán Nolan nám návštevníkov tejto veľmy očákavanej novinky naservíruje poriadny "mindfuck". A veru nesklamal! Zo začiatku sa síce trocha stroha sa rozbiehajúci príbeh. Sci-fi thriller ako lusk s vynikajúcim hereckým obsadením a ako vždy pán režisér mal zlatý "nošťek" pri selekcií hercov. Gordona-Levitta podľa toho čo predviedol neminie Oskar za vedlajšiu rolu. Snímok roka bez pochybností podla mojho skromného názoru... teda možno až do vianoc :)
Ve spárech yakuzy (2000)
Princezna Mononoke (1997)
Tažko sa hľadajú slová pri tomto veleúspešnom anime čo lámalo rekordy v sledovanosti a to nielen v Japonsku. Boj dobro a zlo už s klasickým príbehom plný zvláštnych božstiev. Perfekcionista Myiazaki stvoril v mnohých ohladoch výnimočné anime, ktoré sa radí u mnohých milovníkov anime do prvej trojky a to aj v mojom prípade!