Recenze (525)
Je to i můj život (2009)
Ještě se mi nestalo, abych u filmu brečela společně s manželem. Velmi silný příběh :(
Notting Hill (1999)
V žánru romantických komedií rozhodně kraluje , přestože u mě rozhodně nevyhrává :( Nevím -ale tahle dvojice mi moc nesedí :(
Proroctví (2009)
Tak tohle fakt ne !!! A ještě říct dítěti : Běž .... ( fuj-člověk má noční můry i tak ) Takový film už nechci nikdy vidět:(
Okno naproti (2003)
Nějak jsem nepochopila -nedalo mi to žádný smysl . Dvě linie a nikde nic ..... Tohle je asi pro náročnějšího diváka :)
Důvěrnosti (2007)
Čekala jsem buď zneužívání nebo nymfomanku -tak to od začátku vyznívalo. Nedalo se z toho vybrat vůbec nic :( Dcera nějak moc divoká -otec rasista i když je sám rasisticky posuzován -soused pedofil -sousedka hned sociální pracovnice .....no ..trochu moc od všeho. Nakonec nevím, koho bych měla politovat a koho ne :)
Tajemství nesmrtelných (2002)
Po několikerém shlédnutí plný počet bodů :) Už jen za to, že to neskončilo jako vždy -dokonale :) I když -vlastně jo :) ---moc se mi líbí ta myšlenka : žít chvíli naplno -nebo navěky stejně?
Královská aféra (2012)
Neznám dánské dějiny a proto asi nižší hodnocení :( Přesto : ,,já král ...vyhlašuji válku hovnům ,, :) už jen za to :)
Klekání zvoníme (1995) (TV film)
Přišlo mi to jako děsná blbost -ale mělo to hodně do sebe :D
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Nechtěla jsem hodnotit -neb jsem nevydržela ani první díl. Přesto jsem později zkusila ještě další (na půl oka ) asi tři díly -ne tohle fakt ne. Přijde mi to jako : něco natočíme -dáme tam herce z jiných seriálů a lidi se chytnou :(
Poznej sebe sama (1992) (TV film)
Jéééžiš to je bejkovina :D