Poslední recenze (66)
Temný rytíř povstal (2012)
Jednoznačně nejslabší díl celé trilogie. Nolan se opájí svou "dokonalostí", natahuje neúnosně stopáž, přidává postavy a jejich motivy vysvětluje kvanty flashabcků - ne, takhle skvěle nastartovaná "netopíří série" skončit neměla. Pro mne jednoznačné zklamání roku. Batman Begins a The Dark Knight jsem viděl několikrát a rád se k nim znovu vrátím, k tomuto ale určitě ne.
Rock of Ages (2012)
Po druhém shlednutí, tentokráte kinoverze, musím snížit své hodnocení o jednu hvězdičku. Film, který nesplnil očekávání a zklamal snad všechny rockové fanoušky...včetně mne...
Kickboxer 2 - Cesta zpátky (1991)
jedna hvězdička z nostalgie :)